خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران:

رسانه ها در مسیر تحقق مطالبات مردم گام بردارند / نتیجه نقد و انتقاد پویایی، تحرک و اصلاح جامعه است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۸۹

ما نه تنها با انتقاد و نقد سازنده مخالف نیستیم بلکه استقبال می کنیم و آنچه در تعداد محدودی از رسانه ها دیده می شود نقد نیست و نگارش مطالب و نوع تیتر گذاری دقیقا جنبه تخریب و تضعیف دارد که با دیدگاهها و منویات مقام معظم رهبری که اشاره کردند نقد باید سازنده و منصفانه باشد در تضاد است.

احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران که در جلسه شورای اطلاع رسانی استان سخن می گفت خواستار حضور فعالتر روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی و بیان عملکرد دولت شد و گفت ارائه دقیق و شفاف عملکرد دولت موجب امید و نشاط در جامعه می شود و گزارش های مستند و بدون اغراق به افکار عمومی بسیار مهم است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با اشاره به مطالب انتقادی در برخی سایتها و رسانه های استان گفت: ما نه تنها با انتقاد و نقد سازنده مخالف نیستیم بلکه استقبال می کنیم و آنچه در تعداد محدودی از رسانه ها دیده می شود نقد نیست و نگارش مطالب و نوع تیتر گذاری دقیقا جنبه تخریب و تضعیف دارد که با دیدگاهها و منویات مقام معظم رهبری که اشاره کردند نقد باید سازنده و منصفانه باشد در تضاد است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که تاکید کردند لزومی ندارد که انسان بخواهد به هر مطلب یا انتقادی پاسخ دهد زیرا در برخی موارد سکوت بهتر است افزود: تعدادی از مطالبی که در سایتها منتشر می شود جنبه تحلیلی و کارشناسی ندارد و سیاست ما پاسخگویی به اینگونه مطالب نیست ولی انتظار ما اینست که رسانه ها زمینه رشد کرامات اخلاقی و بصیرت مردم را فراهم کنند.

وی خواستار فعال شدن و رشد نظام رسانه ای استان شد و افزود: با همکاری صمیمانه بسیاری از رسانه ها در استان، بر اساس آخرین ارزیابی وزارت کشور که در شهریور۹۳ اعلام شد روابط عمومی استانداری مازندران با ۳۳۰ امتیاز در حوزه تولید اخبار و اطلاع رسانی رتبه اول کشور را کسب کرد.

وی افزود: در یک سال گذشته ۱۳۰ کلیپ و فیلم و ۳۳۰ گزارش تصویری تولید که در سایت وزارت کشور و استانداری مازندران منتشر گردید.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد: در حوزه تولید اخبار و انتشار آن در ۸ ماه گذشته با رصد ۷ خبرگزاری و ۴ روزنامه ۸۱۱۹ خبر از استاندار، معاونین و مدیران ستادی و فرمانداری ها منتشر شده که از این تعداد اخبار ۱۸۴۸ خبر فقط مربوط به استاندار و ۱۹۳۶ خبر مربوط به معاونین، ۸۴۸ خبر مربوط به مدیران ستادی و ۳۴۸۷ خبر مربوط به فرمانداران بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بسیاری از رسانه های استان در مسیر مصالح کشور و نظام گام بر می دارند گفت: تقویت امید و اعتماد در مردم رسالت اصلی رسانه هاست و رسانه ها تلاش کنند تا با اطلاع رسانی درست و نقدهای سازنده و عالمانه در مسیر تحقق مطالبات مردم گام بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز