خبرگزاری کار ایران

در بیانیه پایانی همایش ائمه جمعه مازندران انجام شد؛

تقدیر ائمه جمعه مازندران از زحمات و خدمات استاندار

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۱۴

توسعه پروژه های عمرانی و رفاهی، ازدواج جوانان، بررسی معضلات و مشکلات صنعت کشاورزی(باغداری، مرکبات، برنج و گندم)، توسعه منطقی صنعت گردشگری، توسعه پروژه های راه و شهرسازی مثل راههای بین شهری، بین شهر و روستاها و روستایی، معضلات فرهنگی و ارتقای اقتصادی مازندران بوده و انتظار می رود تا پس از تصویب مصوبات کارشناسی شده در این سفر، پیگیر و حامی تحقق آنها نیز باشد.

تقدیر ائمه جمعه مازندران از زحمات و خدمات استاندار ائمه جمعه مازندران در پایان همایش رسالت نمازجمعه در تبیین بصیرت عاشورایی که در ساری برگزار گردید از زحمات و خدمات استاندار مازندران تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران در این بیانیه تصریح شده است: ائمه جمعه مازندران از زحمات و خدمات مسئولین مخلص بویژه استاندار محترم جناب آقای دکتر ربیع فلاح و مراتب جدیت، تلاش، پیگیری و دلسوزی همراه با متانت و اعتدال و خردورزی ایشان تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات ایشان را در عرصه خدمت خالصانه به استان خواستاریم.

در بخشی دیگر از این بیانیه ائمه جمعه مازندران حمایت مستمر خود را از مذاکرات هسته ای ایران با گروه کشورهای ۱ + ۵، که تا کنون مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار دارند اعلام نمودند.

ائمه جمعه مازندران ضمن استقبال از سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به دیار مازندران، خواهان توجه عمیق و گسترده ایشان به موضوعات دردناکی همچون بیکاری جوانان بخصوص جوانان تحصیلکرده و حتی متأهل، تورم و گرانی افسار گسیخته که در فصول گردشگری به اوج می رسند، توسعه پروژه های عمرانی و رفاهی، ازدواج جوانان، بررسی معضلات و مشکلات صنعت کشاورزی(باغداری، مرکبات، برنج و گندم)، توسعه منطقی صنعت گردشگری، توسعه پروژه های راه و شهرسازی مثل راههای بین شهری، بین شهر و روستاها و روستایی، معضلات فرهنگی و ارتقای اقتصادی مازندران بوده و انتظار دارد تا پس از تصویب مصوبات کارشناسی شده در این سفر، پیگیر و حامی تحقق آنها نیز باشد.

در این بیانیه همچنین ائمه جمعه مازندران خواستار تأمین اعتبار لازم برای بهبودبخشی فرهنگی و رفاهی برای طرحهای سالم سازی دریا و سایر طرحهای موقت گردشگری در مازندران شدند.

ائمه جمعه مازندران در بخشی دیگر از این بیانیه ضمن حمایت کامل از کشاورزان و باغداران و سایر فعالان اقتصادی، از دولت محترم خواستند تا با نگاهی کارشناسانه تر، زمینه های اجرایی پروژه ها و مصوباتی را فراهم آورند که اولاً منجر به حل مشکل کم آبی در فصول کشت و داشت و نیز حل همیشگی معضل عدم خرید تضمینی محصولات در فصل برداشت و ساماندهی صادرات و واردات آنها بخصوص در این فصول و نیز در استانهای شمالی گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز