خبرگزاری کار ایران

یونسی، در همایش ۴ هزار نفری بزرگداشت روز معلول؛

جامعه باید روح بلند معلولان را درک نماید

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۸۲

جامعه باید به سمت درک روح بلند معلولان حرکت کند، ظرفیت های آنان را ببیند و برای توانمندی معلولان، تلاش نماید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: دولت حمایت همه جانبه از معلولان را وظیفه خود می‌داند و متولی رفاه مردم و معلولان است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا یونسی رستمی در همایش ۴ هزار نفری بزرگداشت روز معلول با اشاره به اینکه جامعه باید به سمتی برود که شرایط زندگی مطلوب تری را برای معلولان فراهم کند، بیان داشت: جامعه باید به سمت درک روح بلند معلولان حرکت کند، ظرفیت های آنان را ببیند و برای توانمندی معلولان، تلاش نماید.

معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان اینکه دولت میلیاردها تومان اعتبار لحاظ کرد تا بخش قابل توجه از معلولان و جامعه هدف بهزیستی، زیرپوشش قرار گیرند، تصریح کرد: دولت حمایت همه جانبه از معلولان را وظیفه خود می‌داند و متولی رفاه مردم و معلولان است.

یونسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فرزندان این مرز و بوم در مذاکرات ۱ + ۵ بسیار موفق عمل کردند، یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها بر هوشیاری، زیرکی و پایداری تیم مذاکره کننده که فرزندان این سرزمین هستند صحه گذاشتند.

وی، خاطر نشان ساخت: تلاش‌های تیم مذاکره کننده و سیاست‌های بلند دولت تقابل را به جای تخاصم در سیاست‌های خارجی برگزید و با آرایی که مردم به این دولت دادند، قدرت‌های استکباری را به پای میز مذاکرات کشاند و این کشورها، غنی‌سازی انرژی هسته‌ای را حق مسلم ما شمردند.

معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین، کشورهای منطقه‌ در خاورمیانه و قدرت فرامنطقه‌ای در جهان شناخته می‌شود، اظهار داشت: همه اعضای شورای امنیت که حق " وتو " دارند با پای خود به پشت میز مذاکرات آمدند و به این نتیجه رسیدند که هیچ‌ یک از مراکز غنی‌سازی ما نباید تعطیل شود و این دستاورد بزرگ و ارزشمندی است.

یونسی یادآور شد: دولت با اجرای برنامه های اقتصادی تا حدود زیادی تورم را کنترل و مهار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز