خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

درآمد استان، ۲۵ درصد رشد داشت

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۸۰

خوشبختانه نگاه دولت تدبیر و امید در مورد بودجه استان مثبت و مطلوب بود و هم اکنون ۱۰۰ درصد بودجال امسال را دریافت نمودیم.

استاندار مازندران گفت: درآمد استان در سالجاری ۹۳۰ میلیارد تومان بود که در مقایسه با ۶۰۰ میلیارد تومان سال گذشته، ۳۵ درصد رشد یافت.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح در اجلاسیه ائمه جمعه استان بیان داشت: پیش بینی می شود درآمد مازندران در سال آینده به حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

وی افزود: خوشبختانه نگاه دولت تدبیر و امید در مورد بودجه استان مثبت و مطلوب بود و هم اکنون ۱۰۰ درصد بودجال امسال را دریافت نمودیم.

ربیع فلاح با بیان اینکه همه مسائل استان را به روز به اطلاع دولتمردان و شخص رییس جمهور می رسانیم، تصریح کرد: خوشبختانه از جمله اولین استان هایی بودیم که مباحثمربوط به بودجه سال آینده را پیگیری، تدوین و به دولت ارائه کردیم.

وی با اشاره به وجود طرح های نیمه تمام در مازندران، خاطرنشان ساخت: بخشی از اعتبارات استان صرف تامین منابع مالی این طرح ها می شود.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در موضوع توزیع بودجه استان، عادلانه رفتار کردیم و هر شهرستان بر اساس شاخصه های موجود از بودجه بهره مند شدند.

وی مازندران را دارای برخی ضعف های ساختاری دانست و تاکید کرد: سعی کردیم نگاه ملی به استان داشته باشیم و از ظرفیت کشوری برای رفع مشکلات و توسعه مازندران استفاده کردیم.

فلاح اعتبارات دولتی را جوابگوی نیازهای استان ندانست و اذعان داشت: باید برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان جاذبه ایجاد کنیم.

وی افزود: بحمدالله در حال حاضر نگاه ها تغییر کرده و مسوولین به دنبال سرمایه گذار می روند و شرایط را تسهیل می نمایند.

استاندار مازندران نقش ائمه جمعه در فرهنگ سازی استقبال از سرمایه گذار را بی بدیل دانست و تاکید کرد: از ائمه جمعه می خواهم که همچون همیشه در این راه به مدیران اجرایی مازندران کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به همکاری و هم پوشانی مطلوب دستگاه های امنیتی و نظامی استان، تصریح کرد: در بسیاری از مسائل از جمله حوادثغیرمترقبه، مباحثعمرانی و کشاورزی و هم در بحثنظارتی به ویژه در موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز، نهاد سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و اداره کل اطلاعات استان همکاری مطلوبی با مدیریت ارشد مازندران داشتند.

استاندار مازندران در پایان بیان نمود: درب استانداری به روی همه مردم و دلسوزان به ویژه منتقدین باز است تا با همفکری هم بتوانیم فردایی بهتر برای مازندران رقم بزنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز