خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش تنکابن:

آموزش زیر بنای توسعه است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۶۹

آموزش زیر بنای توسعه است اگر در مدارس ابتدایی دانش آموز خوبی تربیت کنیم در آینده جامعه به وجود اینان افتخار خواهد کرد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنکابن گفت: ما باید شاهد آموزشی خلاق، پویا و به روز باشیم که معلمان بتوانند تجربیات خود را در اختیار دانش آموزان قرار دهند و راه توسعه کشور را فراهم سازند.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره روابط عمومی آموزش وپرورش مازندران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش تنکابن، علیرضا سعدی پور در کار گروه هم اندیشی حوزه معاونت های آموزش ابتدایی غرب استان مازندران گفت: ما باید شاهد آموزشی خلاق، پویا و به روز باشیم که معلمان بتوانند تجربیات خود را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

وی، افزود: آموزش زیر بنای توسعه است اگر در مدارس ابتدایی دانش آموز خوبی تربیت کنیم در آینده جامعه به وجود اینان افتخار خواهد کرد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنکابن، تعامل و استفاده از تجربیات همکاران جهت کیفیت بخشی به آموزش ابتدایی مازندران را عامل اساسی خواند و اظهار داشت: ما باید شاهد آموزشی خلاق، پویا و به روز باشیم که معلمان بتوانند تجربیات خود را در اختیار دانش آموزان قرار دهند و راه توسعه کشور را فراهم سازند.

در ادامه ناهید فضلی، معاون آموزش ابتدایی گفت: این کارگروه با هدف ایجاد زمینه تعامل و هم اندیشی، تبادل اطلاعات و تجربیات و ارتقا سطح توانمندی حرفه ای اعضا تشکیل گردید. وی محور بحثکارگروه را بررسی چالش های ارزشیابی توصیفی، تهیه و تدوین برنامه یک ساله جلسات محوری و بازدید همتا از شهرستانهای غرب مازندران اعلام کرد و گفت: جهت احصای چالشهای ارزشیابی توصیفی ابتدا یک خود سنجی صورت گرفت که مسئولین آموزش به بیان دیدگاه های خود در رابطه با ارزشیابی توصیفی پرداختند.

سپس در دو کارگروه با هم اندیشی مزایا و معایب چگونگی اجرایی ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی مورد بررسی قرار گرفت. ابزارهای ارزشیابی توصیفی مناطق در قالب پوشه کار تحلیل شد و برنامه یک ساله تشکیل کار گروه و بازدید همتا مصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز