خبرگزاری کار ایران

با حضور خیریانپور؛

نمایشگاه توانمندیهای بانوان استان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۴۲

این نمایشگاه در ۳۵ غرفه از ۱۰ تا ۱۵ آذر ماه ۹۳ در موسسه خیریه غنچه های گل یاس ساری دایر می باشد.

در راستای ارائه قابلیت های زنان سرپرست خانوار و حمایت از این قشر، نمایشگاه توانمندیهای بانوان استان در موسسه خیریه غنچه های گل یاس ساری و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و مدیرکل بانوان و خانواده استانداری افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، این نمایشگاه در ۳۵ غرفه با محتوای دست آوردهای بانوان در رشته های صنایع دستی، انواع غذاهای سنتی و محلی مازندرانی، شیرینیهای خانگی، مرباجات و ترشیجات، فرآورده های سبزیجات، نانهای محلی، پوشاک و عفاف و حجاب، عروسکهای آیینی، کارآفرینی و… از۱۰ تا ۱۵ آذر ماه ۹۳ دایر می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران در حاشیه افتتاح و بازدید از نمایشگاه توانمندیهای بانوان استان، این نمایشگاه را تجلی تلاش، همت، توانمندی، پشتکار و هنر زنان مازندرانی دانست و گفت: با برپایی اینگونه نمایشگاه ها هم زمینه امرار معاش زنان سرپرست خانوار را فراهم میکند و هم بیانگر توانمندی و هنر ارزشمند بانوان مازندران خواهد بود.

حسن خیریانپور افزود: این امکان وجود دارد که در همه شهرهای استان نمایشگاه دائمی برای عرضه محصولات بانوان سرپرست خانوار دایر گردد.

وی ادامه داد: در این راستا فرمانداران و شهرداران باید همکاری لازم را بعمل آورند و با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرهای استان، زمینه ساز کسب درآمد برای این قشر زحمتکش جامعه باشند.

گفتنی است: این نمایشگاه در ۳۵ غرفه از ۱۰ تا ۱۵ آذر ماه ۹۳ در موسسه خیریه غنچه های گل یاس ساری دایر می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز