خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای اطلاع رسانی:

قیمت جدید نان در استان مازندران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۸۹

در مدت ۳۰ ماه گذشته با وجود افزایش دستمزد کارگران، نرخ انرژی و حمل و نقل قیمت جدیدی برای آرد و نان تعیین نشده است و این موضوع مشکلاتی را در زمینه کیفیت نان و ارائه واقعی آن بر اساس وزن اعلام شده بوجود آورد.

احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران با اعلام این خبر گفت در جلسه ای با حضور استاندارمازندران و معاونین استانداری، فرمانداران، جمعی از مدیران و مسئولان، رئیس اتاق اصناف مرکز استان و رئیس هیئت مدیره اتحادیه نانوایان مرکز استان قیمت جدید نان در مازندران تعیین شد.

به گزارش ایلنا از ساری، دبیر شورای اطلاع رسانی استان افزود: در مدت ۳۰ ماه گذشته با وجود افزایش دستمزد کارگران، نرخ انرژی و حمل و نقل قیمت جدیدی برای آرد و نان تعیین نشده است و این موضوع مشکلاتی را در زمینه کیفیت نان و ارائه واقعی آن بر اساس وزن اعلام شده بوجود آورد.
مظفری تصریح نمود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران کارگروهی در استان به ریاست استاندار مازندران مسئولیت تعیین قیمت فروش انواع آرد و نان را بر عهده دارد و این کارگروه اجازه دارد حداکثر به میزان ۳۰ درصد جهت جبران تعدیل قیمت گندم و افزایش سایر هزینه ها نسبت به تصویب قیمت جدید نان در استان و شهرستانها اقدام نماید.
وی افزود: به همین منظور جلسه کارگروه برگزار و با مشورت مسئولین شرکت کننده در این کارگروه قیمت جدید نان در مازندران بدین ترتیب اعلام شد:
قیمت نان بربری با وزن چانه ۴۵۰ گرم ۵۰۰۰ ریال
قیمت تافتون با وزن چانه ۲۸۰ گرم ۳۵۰۰ ریال
قیمت نان لواش با وزن چانه ۱۷۰ گرم ۲۰۰۰ ریال
قیمت نان سنگگ با وزن ۴۵۰ گرم نان ۶۵۰۰ ریال
قیمت نان لواش زنجانی با وزن ۱۲۰ گرم ۱۵۰۰ ریال
وی در پایان گفت: در جلسه کارگروه مقرر شد تا دستگاههای مسئول و ناظر از جمله بازرسین سازمان صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی و اتحادیه صنف خبازان بر نحوه اجرای تصمیم نظارت نموده تا تولید کننده، عرضه کننده و مصرف کننده متضرر نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز