خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران خبر داد:

برپایی نمایشگاه آثار هنری از دانش آموزان با نیازهای ویژه در اداره کل آموش وپرورش مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۵۳

در این نمایشگاه آثار هنری از دانش آموزان با نیازهای ویژه و دستاوردهای حاصل تلاش آنان در ۲ مرکز پسرانه حاج احمد خلیلی و دخترانه مرحوم کولائیان شهرستان ساری ارائه گردید.

به مناسبت روز جهانی معلولین از هشتم لغایت ۱۲ آذر ماه نمایشگاهی از دست ساخته های دانش آموزان با نیازهای ویژه در اداره کل آموزش و پرورش استان برپا شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید شمس الله حسینی گفت: به مناسبت روز جهانی معلولین و به منظور حمایت مالی از دانش آموزان با نیازهای ویژه از هشتم لغایت ۱۲ آذر ماه نمایشگاهی از دست ساخته های دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش استان برپا شد.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان بیان داشت: در این نمایشگاه آثار هنری از دانش آموزان با نیازهای ویژه و دستاوردهای حاصل تلاش آنان در ۲ مرکز پسرانه حاج احمد خلیلی و دخترانه مرحوم کولائیان شهرستان ساری ارائه گردید.

وی تصریح کرد: در این دو مدرسه رشته های درودگری، خیاطی و پرورش گل و گیاه آموزش داده می شود که آثار دانش آموزی در این نمایشگاه از فعالیت هادر همین رشته ها به معرض نمایش گذاشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز