خبرگزاری کار ایران

در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلام قائم شهر مطرح شد؛

برگزاری جلسات منظم در کمیسیون های شورا / پیگیری مطالبات، توسط شهرداری قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۳۹

اقدام شهرداری در وصول مطالبات از ادارات و بانکهای قائم شهر قابل تحسین است و ادارات و دستگاههای اجرایی باید دیون خود را پرداخت نمایند.

رییس شورای اسلامی قائم شهر گفت: کمیسیون ها در شورا، حکم کارگروه را دارند و باید مسائل در آنجا بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی ابراهیمی دریکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه کمیسیون ها در شورا، حکم کارگروه را دارند و باید مسائل در آنجا بررسی شود اظهار داشت: با توجه به اینکه برگزاری جلسات در کمیسیون ها شروع شده است باید هرچه سریعتر نسبت به بررسی و تصویب بودجه سال ۹۴ اقدام کنند.

وی افزود: روسای کمیسیون های مختلف باید بودجه را با شهرهای بزرگ همانند شهرستانهای آمل، بابل، ساری تطبیق دهند واز صنوف مختلف اعم از پزشکان و بازاریان در کمیسیون ها دعوت بعمل می آورند.

ابراهیمی، از سرپرست شهرداری قائم شهر، بدلیل جدیت در پیگیری مصوبات شورا تقدیر و تشکر نمود و تصریح کرد: اقدام شهرداری در وصول مطالبات از ادارات و بانکهای قائم شهر قابل تحسین است و ادارات و دستگاههای اجرایی باید دیون خود را پرداخت نمایند.

در ادامه، نصرا… دریابیگی با بیان اینکه مجلس باید به وضعیت شوراها و شهرداری ها توجه کند اظهار داشت: شورا و شهرداری از دولت مبلفی دریافت نمی کنند و دغدغه درآمد دارند.

وی افزود: شهرداری و مردم در واقع یکی هستند و از شهرداری و سازمان تامین اجتماعی بعنوان دو ارگانی که از دولت کمکی دریافت نکرده اند نام برد.

همچنین دیگرعضو شورای اسلامی قائم شهر، به انحراف قطار و خروج واگن گاز که چند روز پیش در محدوده روستای افراکتی اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت: این اتفاق بهانه ای شد تا نسبت به جابجایی ایستگاه گاز در مسیر راه آهن اقدام نماییم.

علی غفوری ادامه داد: با توجه به اینکه امکان جابجایی ریل وجود ندارد تاکید کرد: باید مساحتی را که زمینه خطردر محدوده افراکتی را فراهم آورده است را پاکسازی نماییم تا علاوه بر بازگشایی مسیر، از حوادثغیر قابل جبران که ممکن است رخ دهد جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز