خبرگزاری کار ایران

سرمربی صنعت ساری در گفتگو با ایلنا:

با باخت صنعت در جام حذفی خیال مسئولین استان راحت شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۸۴

امیدوارم در ادامه بتوانیم در لیگ دو نتایج خوبی بگیریم و از تمامی هواداران تیم صنعت ساری تشکر میکنم که در جام حذفی تیم صنعت را حمایت کردند.

تیم فوتبال صنعت ساری عصر پنج شنبه در ورزشگاه تختی تهران در پناتی کشی با نتیجه۵بر۳ مغلوب حریف خود شد.

یونس گراییلی سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آمل گفت: در بازی در مقابل تیم نفت تهران تیم ما سی دقیقه اول را دفاعی بازی کردیم و از دقیقه سی به بعد تیم از حالت دفاعی در آمدو هجومی بازی کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی حالت هجومی را ادامه دادیم و به گل رسیدیم در طول بازی هم دو سه موقعیت صددرصد گل داشتیم که متاسفانه به گل نرسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری با بیان اینکه توانایی شکست نفت تهران را در وقت های قانونی بازی داشتیم، خاطرنشان کرد: بازیکن های صنعت ساری در حد و اندازه خودشان بازی کردند توانایی بازیکن های صنعت خیلی بالاتر از لیگ دو است و در بازی مقابل پیکان و ملوان نشان دادیم در این بازی هم ثابت کردیم که بصورت اتفاقی تیم های پیکان و ملوان را حذف نکردیم.

وی با اشاره به اینکه تماشاچیان زیادی به تهران آمده بودند، تصریح کرد، بازیکنان تیم صنعت با اینکه چند هفته ای است که مبلغی دریافت نمیکنند با تمام وجود مقابل نفت تهرن بازی کردند.

یونس گراییلی ادامه داد: بازی بسیار مهمی مقابل تیم لیگ برتری نفت تهران داشتیم ولی هیچ مسئولی به هتل ما نیامد حتی یک زنگ هم به ما نزدند که یک خسته نباشیدبگویند.

وی با بیان اینکه با حذف شدن صنعت ساری مسئولین استانی خوشحال شدند، ابرازداشت: با این برنامه ای که مسئولین استانی دارند فکر نکنم بتوانیم ادامه کار بدهیم هیچکس به فکر این تیم نیستمسئولین استانی با حذف شدن صنعت خوشحال شدند چون مسئولیت آنها سبک تر شد.

سرمربی تیم صنعت ساری در پایان گفت: امیدوارم در ادامه بتوانیم در لیگ دو نتایج خوبی بگیریم و از تمامی هواداران تیم صنعت ساری تشکر میکنم که در جام حذفی تیم صنعت را حمایت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز