خبرگزاری کار ایران

سرمربی صنعت ساری در گفتگو با ایلنا:

مقابل نفت تهران از اعتبار فوتبال مازندران دفاع خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۲۷۸

با توجه به انگیزه ای که بازیکنانمان دارند امیدوارم با یک برد شیرین به خانه برگردیم و هدف تیم صنعت هم دفاع از اعتبار فوتبال مازندران است.

یونس گراییلی سرمربی تیم صنعت ساری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری گفت: در جام حذفی فوتبال کشور روز پنجشنبه ششم آذرماه در ورزشگاه تختی تهران میهمان تیم لیگ برتری نفت تهران خواهیم بود.

وی افزود: بازی بسیار سختی در پیش داریم تیم نفت بازی قبل خود را مقابل تراکتور برده است و تیم نفت تهران نایب قهرمان نیم فصل شده است.

سرمربی تیم صنعت ساری با بیان اینکه در بازی مقابل نفت از اعتبار فوتبال مازندران دفاع خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به انگیزه ای که بازیکنانمان دارند امیدوارم با یک برد شیرین به خانه برگردیم و هدف تیم صنعت هم دفاع از اعتبار فوتبال مازندران است.

یونس گراییلی با اشاره به اینکه چند بازی نفت تهران را از نزدیک دیده ام، تصریح کرد: شناخت کاملی از تیم نفت تهران دارم مطمئنا در روز پنج شنبه از پیش باخته نیستیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان تیم صنعت تلاش بازی های قبل را ادامه بدهند و چهار بازیکن اصلی تیم مصدوم هستند و به بازی روز پنج شنبه نخواهند رسید.

سرمربی تیم صنعت ساری در پایان متذکر شد: از تمامی مازندرانی های مقیم تهران میخواهم در روز پنجشنبه به ورزشگاه تختی بیایند و تیم صنعت را حمایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز