خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

طرح جامع برای رودخانه‌های بابلسر تهیه شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۲۳۴

مردم نسبت به سفره‌خانه‌ها، لایروبی‌ها و ساماندهی رودخانه‌های شهرستان همیشه انتقاد دارند و باید نسبت به وضعیت آن چاره‌اندیشی شود.

فرماندار بابلسر گفت: طرح جامع برای رودخانه‌های بابلسر تهیه شود.

به گزارش ایلنا از بابلسر، کریم سجادی در جلسه ساماندهی رودخانه‌های این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر با بیان اینکه وظیفه شهرداری داشتن شهری سالم و زیبا است، اظهار داشت: سه رودخانه بکر در شهرستان داریم که باید از آن مراقبت و محافظ کنیم و طرح جامع برای آن تعریف کنیم.

وی گفت: رودخانه سرمایه ملی و ظرفیت خوبی برای شهرستان بابلسر است و بی‌توجهی به آن تهدیدی برای همه مردم است.

فرماندار بابلسر به حضور مدیرعامل آب منطقه‌ای استان در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: جلسات مختلف و بازدیدهای میدانی با حضور ایشان در شهرستان صورت گرفت که نتیجه آن قرار بود طی تفاهم‌نامه‌ای رودخانه بابلسر برای ساماندهی و لایروبی با نظارت امور آب به شهرداری واگذار شود.

وی گفت: امور آب به تنهایی نمی‌تواند ماموریت خود را انجام دهد و شهرداری‌ها طی تفاهمنامه‌ای برای ساماندهی رودخانه با نظارت امور آب اقدام کنند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه در اولین فرصت ممکن تفاهمنامه از سوی شهرداری بابلسر تهیه و پیش‌نویس آن از نظر حقوقی با امور آب بررسی و تبادل نظر شود، افزود: به هیچ عنوان مجوز جدید برای بهره‌برداری از بستر رودخانه بابلرود داده نشود مگر اینکه براساس طرح جامع تعریف شده باشد.

این مسئول تصریح کرد: یکی از اعتراضات و نگرانی‌های شهروندان و مسافران ساماندهی و زیباسازی رودخانه‌هاست.

وی افزود: مردم نسبت به سفره‌خانه‌ها، لایروبی‌ها و ساماندهی رودخانه‌های شهرستان همیشه انتقاد دارند و باید نسبت به وضعیت آن چاره‌اندیشی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز