خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری قائم شهر:

دانش آموزان، همیاران شهرداری هستند / همکاری شهروندان باعثافزایش درآمد شهرداری قائم شهر شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۲۱

در مدت کوتاهی که بعنوان سرپرست شهرداری در شهر مشغول خدمت هستم همکاری شهروندان فهیم این شهر، قابل توجه بوده و درآمد شهرداری نسبت به سال گذشته در همین موقع ارتقاء قابل توجهی داشته است.

سرپرست شهرداری قائم شهر گفت: هدف ما این است عده معدودی از شهروندان را که به دلایل مختلف با شهرداری قهر کرده اند را آشتی دهیم زیرا شهرداری متعلق به مردم است و ما خادمین آنها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی، در دیدار با جمعی از دانش آموزان دبستان دخترانه ندای آزادی با بیان اینکه بسیار خرسندم که نونهالان و دانش آموزان ما با سن کم، نسبت به مشکلات و دغدغه های شهری احساس مسئولیت می کنند اظهار داشت: وجود آموزگاران خوب و روشنفکر با ایده های نو باعثشد دانش آموزان این مدرسه، مشکلات شهری را در قالب نامه به روابط عمومی شهرداری ارسال نمایند.

وی افزود: به محض خواندن نامه، بر اساس مشکلات ذکر شده، به حوزه معاونتهای مالی، خدمات شهری و عمرانی ابلاغ کردیم که ظرف مدت کوتاه این نواقص را رفع کنند.

حجازی، با بیان اینکه آنچه را که ما در شهر، هزینه می کنیم از جیب مردم است خاطرنشان کرد: شهروندان، باید از کارها و امورات انجام شده در شهر نگهداری کنند که اگر این امر انجام نشود خودشان ضرر می کند زیرا این خدمات، براثر نگهداری نکردن، مستهلک و تخریب می شود وبرای مرمت کردن مجدد، مردم متحمل پرداخت هزینه می شوند.

سرپرست شهرداری قائمشهر، از دانش آموزان خواست تا ارتباط خود را با شهرداری قطع نکنند و با انعکاس مشکلات شهری به شهرداری، بعنوان همیار شهردارعمل نمایند ومشکلات و معضلات موجود در شهر را یادداشت کنند و توسط آموزگاران به شهرداری ارائه دهند.

وی، افزود: همانطور که همیاران پلیس در هنگام مسافرت، اگر خلافی حین رانندگی از سوی والدین سر زند را تذکر می دهند همیاران شهرداری نیز باید به کسی که در سطح شهر به نظافت و رفاه عمومی شهر صدمه میزند تذکر دهند، که اینکار از پدر و مادر شروع و به همشهریان ختم می شود.

حجازی، به همکاری بسیار خوب شهروندان قائم شهری اشاره کرد و اذعان داشت: در مدت کوتاهی که بعنوان سرپرست شهرداری در شهر مشغول خدمت هستم همکاری شهروندان فهیم این شهر، قابل توجه بوده و درآمد شهرداری نسبت به سال گذشته در همین موقع ارتقاء قابل توجهی داشته است.

وی، ادامه داد: در ساختار شهرداری قائم شهر، از نگهبان گرفته تا شخص شهردار، خادم مردم هستند و آمادگی دارند با همکاری مردم کارهای انجام نشده را انجام دهند و نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل و نقاط قوت را تقویت نمایند تا ما بتوانیم در مدت کوتاه خواسته های بحق مردم را جامعه عمل بپوشانیم.

حجازی، در پایان از آموزگاران دبستان دخترانه ندای آزادی تشکر کرد و گفت: نوشتن نامه و انعکاس مشکلات توسط دانش آموزان به شهرداری، نشان از فهم و شعوراجتماعی آنها دارد و از دانش آموزان خواست هر ماهه مشکلات را به شهرداری اطلاع دهند.

گفتنی است: چندی پیش تعدادی از دانش آموزان دبستان دخترانه ندای آزادی قائم شهر، در قالب درسی از کتاب خوانداری با عنوان سرودی برای پاکی که در باب آشنایی دانش آموزان با مسئولیتهای شهری و مشکلات موجود است نامه ای به شهردار نوشتند و طی این نامه مشکلات و معظلات موجود در شهر را بازتاب دادند و شهردار با مطالعه این نوشته به دبستان نام برده مراجعه و از نزدیک با این دانش آموزان گفتگو کرد.

در پایان از لیلا هوشیار، آموزگار پایه پنجم و دانش آموزان این کلاس تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز