خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی قائمشهر:

جاعل عنوان، در قائم شهر دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۴۳۱

پس از طرح شکایت از سوی نماینده حقوقی شرکت گاز مبنی بر ارتکاب چندین فقره کلاهبرداری توسط مأمور قلابی اداره گاز، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قر ار گرفت و تحقیقات میدانی مأمورین از متشاکیان پرونده به یک شماره تلفن با آدرس جعلی ختم شد.

فرماندهی انتظامی قائمشهر گفت: فرد ناشناسی که تحت عنوان مأمور اداره برق با مراجعه به در منازل مشترکین اقدام به کلاهبرداری و دریافت وجه برق مصرفی به صورت تقسیط و تخفیف می کرد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، محمدرضا قدمی با بیان اینکه این مأمور قلابی اداره برق با ارائه اسناد جعلی ممهور به مهر جعلی اعتماد مشترکین را جلب می کرد اظهار داشت: وی با مراجعه به درب منازل مشترکین اقدام به کلاهبرداری و دریافت وجه برق مصرفی، به صورت تقسیط و تخفیف می کرد.

فرماندهی انتظامی قائمشهر در مورد چگونگی دستگیری این متهم اظهار داشت: پس از طرح شکایت از سوی نماینده حقوقی شرکت گاز مبنی بر ارتکاب چندین فقره کلاهبرداری توسط مأمور قلابی اداره گاز، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قر ار گرفت و تحقیقات میدانی مأمورین از متشاکیان پرونده به یک شماره تلفن با آدرس جعلی ختم شد.

وی افزود: بعد از اینکه با آدرس جعلی(م - ص) متهم مواجه شدیم از طریق سیستم سی سی اچ سوابق کیفری متهم اعم از سوابق کلاهبرداری، سرقت و جعل عناوین دولتی وی را اخذ کردیم و در نتیجه متهم شناسایی و دستگیر شد.

قدمی با بیان اینکه تا کنون پنج نفر از مالباختگان اداره گاز و برق شهرستان شیرگاه و قائمشهر از(م –ص) اعلام شکایت کرده اند و پرونده در دست بررسی است از شهروندان خواست تا از هویت مامور برق، گاز یا تلفن اطمینان پیدا نکردند همکاری نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز