خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران:

جام شهید هاشمی نژاد بهشهر ظرفیت بین المللی شدن را داراست

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۸۸۷

جام کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر دارای قدمت بالایی است که باید مورد توجه قرار گرفته و به رشد و شکوفایی مناسب برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: جام شهید هاشمی نژاد بهشهر ظرفیت بین المللی شدن را داراست.

به گزارش ایلنا، حبیب حسین زادگان، پنج شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جام شهید هاشمی نژاد در فرمانداری بهشهر افزود: جام کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر دارای قدمت بالایی است که باید مورد توجه قرار گرفته و به رشد و شکوفایی مناسب برسد.

وی بیان داشت: تشکیل ستاد عالی این جام در سطح شهرستان و استان از نیازهای مهم این جام است تا با شناسایی ظرفیتها و وارد کردن مدیران استانی، منابع مالی مناسبی برای این امر اختصاص یابد.

حسین زادگان گفت: بهشهر در امر ورزش نیازمند تقویت مناسب است که باید تقویت امور ورزشی جدی گرفته شود تا با استفاده از استعدادها، از ظرفیتهای ورزشی برای توسعه شهرستان استفاده شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مسابقات جام شهید هاشمی نژاد بهشهر در سال گذشته از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار خوبی قرار داریم اما نیازمند نقدینگی و منابع مالی استانی و ملی هستیم.

احمد علی مقیمی ادامه داد: سال گذشته جام شهید هاشمی نژاد بهشهر، با حضور ۱۴ تیم داخلی و ۲ تیم خارجی برگزار شد و در جایگاه بسیار خوب و مطلوبی قرار داریم که باید علاوه بر سهم شهرستانی از ظرفیت های ملی هم در این زمینه استفاده و بهره‌‌‌برداری کنیم.

فرماندار بهشهر نیز در ادامه داد: برگزاری موفق جام شهید هاشمی نژاد بهشهر در دوازدهمین سال بیانگر تلاش و همت و همدلی مسئولان است که با توجه به استعداد و پتانسیل خوب در این زمینه باید توجه ویژه به این امر اعمال شود.

محمد تقی نورزاد اظهار داشت: ورزشکاران و مدال آوران خوبی در سطح شهرستان بهشهر داریم و استعدادهای فراوانی در کشتی این شهرستان وجود دارد که باید با شناسایی این ظرفیتها در جهت بارور کردن این استعدادها تلاش کنیم.

رییس هیات کشتی بهشهر نیز گفت: با نظر رسمی رییس فدراسیون کشتی، دوازدهمین دوره رقابت های کشتی جام شهید هاشمی نژاد سوم تا پنجم دی ماه در بهشهر برگزار می شود.

شهرام جعفری خاطر نشان کرد: هیات کشتی بهشهر در پی درخواستی مبنی بر تعیین زمان دقیق این رقابت ها را از فدراسیون خواست که رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، دی ماه را بهترین فرصت برای برگزاری این مسابقات اعلام کرد که امیدواریم با کممک همه مسئولان این مسابقات در سطح مناسب برگزار شود.

دوازدهمین دوره رقابت های کشتی جام شهید هاشمی نژاد سوم تا پنجم دی ماه با حضور تیم داخلی و سه تیم خارجی از ارمنستان، گرجستان و داغستان در بهشهر برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز