خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

ساماندهی کارگران ساختمانی با همکاری شهرداری ها

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۷۲

هر اتفاق و تغییر در بحثقوانین کار و رفاه اجتماعی رخ دهد تشکل های کارگری باید در آن دخیل باشند زیرا در این حالت خروجی کار، رشد اقتصادی را در پی خواهد داشت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ۲۰۳ ماده تبصره قانون کار، بیش از ۶۳ مورد مربوط به رفاه کارگر است که در کشور ما بنا به دلایلی این ۶۳ مورد اجرایی نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علی بابایی کارنامی، در سالروز تصویب قانون کار با بیان اینکه کارگران در وضعیت معیشتی نابسامانی بسر می برند اظهار داشت: از ۲۰۳ ماده تبصره قانون کار، بیش از ۶۳ مورد مربوط به رفاه کارگر است که در کشور ما بنا به دلایلی این ۶۳ مورد اجرایی نمی شود.

وی، از کارگران بعنوان تحلیل گرانی نام برد که می توانند شرایط و مشکلات را مدیریت نمایند و خاطر نشان کرد: هر اتفاق و تغییر در بحثقوانین کار و رفاه اجتماعی رخ دهد تشکل های کارگری باید در آن دخیل باشند زیرا در این حالت خروجی کار، رشد اقتصادی را در پی خواهد داشت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وامهای کلان گرفته شده توسط برخی از تولیدی ها اشاره کرد و اذعان داشت: این افراد از محل دریافت این وامها، سود کلان بردند و پس ندادند و کارگر و قانون کار باید تاوان آن را بپردازند.

بابایی، با بیان اینکه قانون کاردر کشور ما بهترین قانون است بر اجرای همه بندها و تبصره های آن تاکید کرد.

وی در پایان از ساماندهی کارگران ساختمانی در برخی از شهرها مانند قائم شهر و بابل خبر داد و گفت: تنها شهرداری که هنوز اعلام آمادگی نکرده است شهرداری ساری می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز