خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی:

دلیل تعطیلی کارخانه ها در استان، سوء مدیریت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۶۸

کارخانجات تعطیل شده مازندران باید دوباره احیاء و قانون کار باید به نفع کارگران وضع شود.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: شعار دادن به تنهایی کاری از پیش نمی برد و باید تلاش کنیم توسعه توأم با عدالت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمد دامادی در بیست و چهارمین سالروز تصویب قانون کار در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه شعار، تاریخ مصرف دارد و نمی تواند به تنهایی کاری از پیش ببرد اظهار داشت: مازندران امروز، از بیکاری رنج می برد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به عنوان نمایندگان مجلس باید پاسخگوی حقوق حقه کارگران باشیم و اصلاح قانون کار در کمیسیون بهداشت بدون حضور نمایندگان کارگری، سنخیتی ندارد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را معطوف می کنیم تا بتوانیم کمک کار مشکلات کارگران باشیم، گفت: باید تلاش شود توسعه توام با عدالت را در قانون کار داشته باشیم.

دامادی تصریح کرد: کارخانجات تعطیل شده مازندران باید دوباره احیا شود و قانون کار باید به نفع کارگران وضع شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، از نمایندگان مجلس خواست بیشتر به وضعیت معیشتی کارگران توجه کنند و این توجه تنها معطوف به ایام انتخابت نباشد زیرا استفاده از این قشر برای رسیدن به خواسته های شخصی با صرف هزینه های گزاف انتخاباتی، خجالت آور است.

وی، در پایان دلیل تعطیلی برخی از کارخانه ها در استان را سوء مدیریت عنوان کرد و افزود: باید در فضای آرام و خوب با درایت کافی این مسائل را مورد بررسی قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز