خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش وپرورش شهرستان نور:

اعزام ۱۷۲ دانش آموز دختر شهرستان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۷۶

هدف از برگزاری چنین اردوهایی آشنایی دانش آموزان و نسل جدید کشور با مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور گفت: دردومین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور ۱۷۲ دختر دانش آموز این شهرستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، در حاشیه دومین مرحله اعزام دانش آموزان دختر به اردوهای راهیان نور درمناطق جنگی کشور، سید مصطفی حسینی اظهار داشت: در این مرحله شاهد اعزام ۱۷۲دانش آموز دختر به مناطق جنگی جنوب، سرزمین ایثار، شهادت و ایستادگی هستیم.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان نور افزود: مرحله اول که در سوم آبان صورت گرفت ۲۱۶ دانش آموز پسر از دبیرستان های شهرستان از مناطق جنگی غرب کشور دیدن کردند که در مجموع ۳۸۸ دانش آموز از این شهرستان عازم سرزمین های نور و شهادت شدند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین اردوهایی آشنایی دانش آموزان و نسل جدید کشور با مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت می باشد.

حسینی افزود: در طی این اعزام برنامه های مختلف فرهنگی در طول سفر اجرا گردید که می توان به جلسه حلقه های صالحین، برگزاری مراسم ادعیه، زیارت – عزاداری و مسابقات فرهنگی ورزشی اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز