خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان خیریه آبشارعاطفه ها درآمل:

ما بدنبال موازی کاری نیستیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۹۰

کار ما خدمت رسانی به طبقات محروم جامعه است وموازی کاری نسبت به سایر دستگاههای خدمت رسان نداریم و مابه دنبال تخریب کسی نیستیم بلکه آمدیم تا خدمت کنیم چراکه ولی وصاحب اصلی سازمان امام رئوف امام رضا(ع) است.

مسئول سازمان خیریه آبشار عاطفه ها در آمل گفت: بیش از ۵ سال ازفعالیت اولین شعبه سازمان آبشار عاطفه های کشور در آمل می گذردی در جمع خبرنگاران که خوشبختانه با کمک تمام دستگاههای اجرائی وخیرین اقدامات را انجام دادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، حسین رمضانی افزود: کار ما خدمت رسانی به طبقات محروم جامعه است وموازی کاری نسبت به سایر دستگاههای خدمت رسان نداریم و مابه دنبال تخریب کسی نیستیم بلکه آمدیم تا خدمت کنیم چراکه ولی وصاحب اصلی سازمان امام رئوف امام رضا(ع) است.

وی اظهارداشت: کسانی که دراین نهاد مقدس کار می کنند چشم طمع ندارند وغیر ازاین باشد اجازه نخواهیم داد کسی وارداین مجموعه شود وکسانی که قصد تخریب و سیاه نمائی رانسبت به سازمان دارند یقین بدانند که با امام رضا ع سروکار دارند

رمضانی، با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۵۰۰ نفر خانوار بصورت دائم وموردی راتحت پوشش قرارداریم بیان داشت: کلیه حمایت ها از قبیل معنوی، درمان، تحصیلی و جهیزیه براساس شاخص هایی بوده که از کشور به ما ابلاغ شده است و صورت می گیرد.

مسئول سازمان خیریه آبشارعاطفه ها درآمل ادامه داد: دربحثاشتغال خوشبختانه با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان و اداره کار مدجویانی که تاکنون معرفی کردیم مشغول بکارشدند وهدف اصلی ما توانمندسازی مدجویان است که به سمت خودکفائی پیش برویم.

وی، با تاکید براین اینکه خدمت بی منت به مراجعین مورد توجه قراردارد یادآورشد: خوشبختانه تمهیدات بسیار خوبی توسط آبشارعاطفه ها درمشهد دیده شده است که بیماران تحت پوششی که مشکل عمل دارند به مشهد اعزام می شوند ودر دوبیمارستان امام رضا ع وقائم بستری بصورت رایگان صورت می گیرد که خیرین شهرستان دراین مسیر پیشگام از دیگران هستند.

رمضانی، تاکید کرد: کلیه مراحل ادرای، اسناد وهزینه ها توسط بازرسانی که از طرف سازمان اعزام می شوند مورد بررسی قرارمی گیرد وماهیانه وبصورت مدام کلیه سندها یک برگ به سازمان کشوری ارسال می شود وکلیه کارهای سازمان شفاف سازی شده است.

وی، با بیان اینکه تاکنون جهیزه های به نوعروسان تحت پوشش این نهاد داده شده است خاطرنشان کرد: همزمان با میلاد باسعادت امام زمان عج ۱۱۴ جهیزیه عروس به نوعروسان تحت پوشش داده شد که ۳۵۰ خانوار درپشت نوبت قراردارند.

مسئول سازمان خیریه آبشارعاطفه ها درآمل، با تاکید براین که اساس کار سازمان خیریه آبشار عاطفه ها روی معنویت است تصریح کرد: طراحی در آمل درحال اجرا است که مدجویانی که هنوزبه زیارت امام رضاع مشرف نشدند بمدت ۵ روز وبا هزینه سازمان اعزام می شوند که تاکنون ۱۰۰ نفر به زیارت مشرف شدند.

رمضانی اظهارداشت: با حمایت های فرماندهی، جانشین ومسئول فرهنگی سپاه ناحیه آمل این سازمان سهم بسزائی در برپائی پارک پاک در ایام تابستان داشته است که علاوه برایجاد نمایشگاه به بازدید کنندگان هدایای اهدا می شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن ازدواج آسان که مورد لطف وعنایت مقام معظم رهبری قرار گرفت گفت: خوشبختانه این طرح برای اولین باردرکشور درآمل اجراشد که با دادن گزارش کاری به دفتر مقام معظم رهبری واعزام بازرسان وبازدید از این طرح به عنوان طرح کشور مطرح ودرکلیه نواحی بسیج درکشور درحال اجرا می باشد وبرای اولین باردرکشوردرماه اسفند وباحضور ۱۰۰۰ نفری جشن ازدواج آسان درتهران برگزارخواهدشد.

رمضانی، با اشاره به اینکه نگاه به مناطق آسیب پذیر در اولویت کاری ما قراردارد افزود: امسال باهمکاری معاونت فرهنگی سپاه ناحیه آمل درایام محرم درمنطقه امت آباد چادر، مقنعه، روسری مشکی، لباس مشکی وسربند دربین مردم توزیع شد وبا برپائی دسته های عزاداری واجرا طرحی تحت عنوان دلنوشته ای به امام حسین وامام رضا که پس جمع آوری ۵ نفربه قید قرعه در هفته آینده وبا هزینه سازمان آبشار عاطفه ها به مشهد مقدس اعزام خواهندشد.

وی با اشاره به توزع ۳ هزار سبد مواد غذائی در ماه مبارک رمضان وعید نوروز دربین مدجویان تحت پوشش بیان داشت: ما دست خودرا بطرف مسئولین، خیرین ومردم برای کمک به محرومین دراز می کنیم که محرومین جامعه چشم امیدشان به سازمان است وکلیه کمکهای نقدی خود رابه حساب شماره ۹۱۴۰۹۰۱۸ بانک تجارت واریز نمایند.

مسئول سازمان خیریه آبشارعاطفه ها درآمل اضافه کرد: درسال ۹۲ بیش از ۶ میلیارد و۷۰۰ میلیون ریال به مدجویان وافراد تحت پوشش کمک شد که ازاین مبلغ بیش از ۴ میلیارد ریال توسط مردم وخیرین شهرستان آمل پرداخت شد

وی درپایان ضمن یادآوری به مردم که برای کمک به آبشارعاطفه حتما از مراجعه کنندگان دریافت کمک کارت شناسائی عکس دار دریافت کنند یادآورشد: هیچگونه کمکی که از مردم به سازمان آبشارعاطفه ها آمل می شود ریالی به کشور فرستاده نمی شود بلکه از کشور کمکهای قابل توجه ای به آمل ارسال می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز