خبرگزاری کار ایران

رییس اداره حراست آموزش و پرورش مازندران:

وظیفه اصلی حراست، مواظبت از سلامت اداری می باشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۶۴

حراست در لغت به معنای پاسداری و مراقبت کردن می باشد و از لحاظ عرف اداری، حراست به نهادی گفته می شود که در قلب تشکیلات یک سازمان وجود داشته و وظیفه خطیر مراقبت از سلامت تشکیلات را در برابر انواع و اقسام انحراف های موجود به عهده دارد.

سهرابی در مراسم معارفه مسئول حراست شهرستان قائمشهر گفت: حراست، وظیفه خطیر مراقبت از سلامت تشکیلات در برابر انواع و اقسام انحراف های موجود را به عهده دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، طی مراسمی و با حضور رییس اداره حراست اداره کل مهدی مهدوی به عنوان کارشناس مسوول حراست آموزش و پرورش شهرستان معرفی شد.

در این مراسم سهرابی رییس اداره حراست اداره کل گفت: حراست در لغت به معنای پاسداری و مراقبت کردن می باشد و از لحاظ عرف اداری، حراست به نهادی گفته می شود که در قلب تشکیلات یک سازمان وجود داشته و وظیفه خطیر مراقبت از سلامت تشکیلات را در برابر انواع و اقسام انحراف های موجود به عهده دارد.

وی بیان داشت: وظیفه اصلی حراست، مواظبت از سلامت اداره است؛ چرا که هر اداره جهت نیل به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد و از آنجا که سلامت هر اداره همواره در معرض آلودگی ها و تهدید های درونی و نفوذی است، برای حفظ سلامت و پیشگیری از آلودگی ها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد اولاً، از نفوذ آفت ها به داخل سیستم جلوگیری کند و ثانیاً با تشخیص و شناخت آفت های درونی، زمینه های علاج به موقع و سلامت اداره را فراهم سازد.

رییس اداره حراست اداره کل، با بیان این که حضور حراست در عرصه فرآیندهای اداری، همواره در جهت دستیابی به دو هدف است افزود: هدف کلان و راهبردی، حفظ و ارتقای توان حفاظتی و امنیتی اداری به منظورپیش برد اهداف اداره و اهداف عملیاتی آن همراهی و مساعدت مدیران با ارائه مشورت های موثر و اطلاع رسانی به موقع، اعمال نظارت ها و انجام اقدام های موثر جهت حفاظت همه جانبه از ایمنی و سلامت منابع اداره می باشد.

در پایان مراسم از زحمات سعادتی کارشناس مسوول سابق حراست این اداره قدردانی و مهدی مهدوی به عنوان کارشناس مسوول حراست آموزش وپرورش شهرستان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز