خبرگزاری کار ایران

جام حذفی فوتبال کشور:

صنعت ساری میهمان نفت تهران

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۸۳

قرعه کشی جام حذفی فوتبال کشور انجام شد و طی آن تیم صنعت ساری در تهران میهمان تیم لیگ برتری نفت تهران خواهد بود.

تیم صنعت ساری درمرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور میهمان تیم نفت تهران خواهد بود.

به گزارش ایلنا ازساری، قرعه کشی جام حذفی فوتبال کشور انجام شد و طی آن تیم صنعت ساری در تهران میهمان تیم لیگ برتری نفت تهران خواهد بود.

از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور روز ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰دوتیم صنعت ساری ونفت تهران از مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر می روند.

تیم دسته دومی صنعت ساری پیش از این دیدار به ترتیب تیم های مس سونگون تبریز، ملوان بندر انزلی و پیکان تهران را شکست داد و به این مرحله رسید.

این برای دومین بار در طول تاریخ جام حذفی میباشد که تیم از شهرستان ساری به این مرحله میرسد تیم نوژن در سال۸۴ تیم های لیگ برتری ذوب آهن، فولاد و استقلال را حذف کرد و در نیمه نهایی نیز فقط در ضربات پنالتی به پرسپولیس باخت باید دید صنعت مدل۹۳میتواند پس از سال ها یاد نوژن را برای مازندرانی ها زنده کند یا خیر.

تیم فوتبال صنعت ساری در صورت پیروزی مقابل نفت تهران در مرحله نیمه‌نهایی به دیدار برنده تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد خواهدرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز