خبرگزاری کار ایران

در نشست المپیاد ورزشی کارگران ایران مطرح شد؛

دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای به ورزش کارگری دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۴۳

دبیرخانه ای برای برگزاری المپیاد ورزشی کارگران ایران تشکیل و با ریاست استاندار و معاون سیاسی امنیتی استاندار فعالیت می کند.

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی کارگران کشور زمینه سازی برای ورود به عرصه های جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بابل، حبیب حسین زادگان در اولین نشست هم اندیشی المپیاد ورزشی کارگران کشور به میزبانی مازندران با بیان اینکه مازندران در ماه های اخیر شاهد پیروزی و دستاوردهای مهم در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی اینچئون توسط ورزشکاران استان بودیم اظهار داشت به زودی دو رخداد ورزشی مهم در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی کشور در استان بابل انتخابی تیم ملی است و برگزاری اولین مسابقات لیگ جهانی کشتی به میزبانی شهرستان جویبار از رخدادهای مهم ورزش در ماه های جاری است.

حسین زادگان به سیاست دولت تدبیر و امید مبنی بر توجه و اهتمام به ورزش کارگری و خانواده های آنان تصریح کرد: در راستای این سیاست دبیرخانه ای برای برگزاری این المپیاد تشکیل و با ریاست استاندار و معاون سیاسی امنیتی استاندار فعالیت می کند.

وی ادامه داد: اولین مسابقات ورزش کارگری در ۲۰ رشته و در ۹ شهرستان مازندران در ۴و ۵ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود که همدلی و هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی را می طلبد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: برگزاری مطلوب این المپیاد کار تیمی و برنامه ریزی صحیح نیاز دارد و هر دو دستگاه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره ورزش و جوانان باید پای کار باشند.

حسین زادگان با بیان اینکه خروجی برگزاری مسابقات زمینه سازی برای ورود به عرصه های جهانی است افزود: به منظور برگزاری مطلوب مسابقات باید هماهنگی بخشی و فرابخشی را به کار بگیریم تا میزبانی شایسته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز