خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بهشهر:

در اجرای طرح ها و برنامه های عمرانی، بایدافق دید خود را گسترش داد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۹۵۹

تداوم اتحاد و همدلی میان شهردار، اعضای شورای شهر و دیگر مسوولین شهری، خلیل شهر به شهری نمونه در مازندران تبدیل خواهد کرد.

امام جمعه بهشهر گفت: تداوم اتحاد و همدلی میان شهردار، اعضای شورای شهر و دیگر مسوولین شهری، خلیل شهر به شهری نمونه در مازندران تبدیل خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدعربعلی جباری در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی خلیل شهر اظهار کرد: در هر شهری این اتحاد و هماهنگی وجود داشته باشد، آینده ای روشن برای آن بخش و منطقه رقم خورده و آسایش و پیشرفت برای مردم به ارمغان آورده خواهد شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این شهر تازه تاسیس با وجود گذشت هشت سال از زمان راه اندازی، به پیشرفت های قابل توجهی رسیده و توانسته است بخش عمده ای انتظارات مردم را برآورده کند.

امام جمعه بهشهر به مسوولین این شهر توصیه کرد: در اجرای طرح ها و برنامه های عمرانی، افق دید خود را گسترش داده و پرژه ها را بر اساس جمعیت دهه های آینده طراحی و اجرا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جباری افزود: یکی از روش هایی که می تواند به توانمند سازی شهروندان کمک کند، استفاده از ظرفیت نیروهای بومی برای انجام دادن کارها است.

وی همچنین خواستار اجرای عدالت در تقسیم بودجه ها به همه بخش های گوناگون شهرستان شد و گفت: نباید در توزیع بودجه و امکانات فقط شهر بهشهر مورد توجه قرار گرفته و از واگذاری عادلانه امکانات به دیگر شهرها و روستاهای
شهرستان مضایقه کرد.

امام جمعه بهشهر ادامه داد: مردم همه بخش های شهرستان حق رسیدن به توسعه و پیشرفت را دارند و باید با روش های گوناگون برای کرامت بخشیدن بیشتر به مردم برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جباری اظهار کرد: دیگر زمان زندگی به سبک کمیته امداد برای مردم قابل پذیرش نیست و نمی توان با تزریق قطره ای بودجه ها، مانع رسیدن شهرستان به توسعه شد.

وی گفت: علاوه بر توجه به مسایل مرتبط با شهرسازی و توسعه ای، توجه به رشد فرهنگ مردم شهرها و روستاها هم باید مورد توجه و دقت نظر مسوولان قرار بگیرد.

شهردار خلیل شهر نیز در این جلسه به بیان عملکرد این شهرداری و شورای شهر خلیل شهر پرداخت و گفت: با وجود گذشت هشت سال از تاسیس این شهر، تلاش فراوانی برای افزایش سطح زندگی مردم انجام شده که نتیجه آن، فراهم کردن
برخی زیرساخت های مورد نیاز است.

" عبدالجواد رحمانی " اظهار کرد: یکی از نقاط مثبت مدیرت شهری خلیل شهر، همراهی و همدلی بی نظیر مردم و مسوولین این شهر است که امیداوریم با بهره مندی صحیح از این ظرفیت بتوانیم روزهای درخشان تری را برای این شهر کوچک رقم بزنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز