خبرگزاری کار ایران

به دلیل عملیات تعویض ریل در محور بندر ترکمن - گرگان

قطارهای مسافری ریل با س پل سفید گرگان از ۲۱ / ۸ / ۹۳ بمدت بیست روز تا بندر ترکمن سیر خواهد نمود

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۹۵۷

به دلیل عملیات تعویض ریل در محور بندر ترکمن –گرگان از تاریخ ۲۱/۸ / ۹۳ بمدت ییست روز، قطارهای مسافری ریل باس پل سفید – گرگان و بالعکس فقط تا ایستگاه بندر ترکمن سیر میکند.

به دلیل عملیات تعویض ریل در محور بندر ترکمن –گرگان از تاریخ ۲۱/۸ / ۹۳ بمدت ییست روز، قطارهای مسافری ریل باس پل سفید – گرگان و بالعکس فقط تا ایستگاه بندر ترکمن سیر میکند. همچنین مبدا حرکت این قطارها از ایستگاه بندر ترکمن می باشد.

به گزارش ایلنا به روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال برنامه حرکت قطارهای مسافری ریل باس گرگان پل سفید ۱ و ۲ به دلیل انجام ریل گذاری محور بندرترکمن گرگان با اندکی تغییر از روز چهارشنبه مورخ ۲۱ / ۸ / ۹۳ اعمال خواهد شد.

این گزارش می افزاید: حرکت قطارهای مسافری ریل باس گرگان پل سفید بمدت ۲۰ روز همه روزه از مبداء ایستگاه بندر ترکمن ساعت ۳۳:۴ بامداد می باشد و برگشت این قطار که از ایستگاه پل سفید همه روزه ظهر ساعت۰۰:۱۳ حرکت می نماید تا مقصد بندر ترکمن در ساعت ۱۶:۱۶می باشد.

همچنین لازم به ذکر است قطار مسافری ریل باس پل سفید گرگان نیز بمدت ۲۰ روز همه روزه حرکت از مبداء پل سفید ساعت ۴۵:۰۵ بامداد خواهد بود و انتهای سیر این قطار نیز تا ایستگاه بندرترکمن در ساعت ۹ بامداد است. یاد آور می شود برنامه حرکت دیگر قطارهای مسافری راه آهن شمال فعلاً بدون تغییر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز