خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران:

در سال جاری یک نفر از کارگران ساختمانی بیمه نشدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۵۷

امروز جامعه کارگری به جایی رسیده که میتواند بسیاری از مشکلات جامعه کارگری را با ارائه راهکار به صراحت بیان کند.

سید هادی ساداتی گفت: نمایندگان مجلس قانون بیمه کارگران ساختمانی را به بودجه جاری کشور وصل کردند و این موضوع به ضرر جامعه کارگری کشور شد.

به گزارش ایلنا از ساری، در نخستین گردهمایی تشکل‌های کارگری و بازنشستگی مازندران، رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران با بیان اینکه زمزمه‌های تغییر قانون کار در کشور مشکلاتی را برای کار و تولید در کشور بوجود آورده است اظهار کرد: متاسفانه نمایندگان مجلس هم در قبال مطالبه کارگران به وعده های زمان انتخابات خود پایبند نبوده اند.

ساداتی با بیان اینکه کارگران در سایه وفاق و همدلی میتوانند به خواسته های بحق خود برسند تصریح کرد: نمایندگان مجلس فعلی بسیاری از قانونی را تصویب کردند که به نفع کارگران نبود.

وی ادامه داد: بسیاری از نمایندگان درد جامعه کارگری را حس نمی‌کنند به این دلیل بسیاری از نمایندگان کارفرما هستند.

عضو هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران با اعلام اینکه به دلیل عدم اطلاع بسیاری از نمایندگان امسال در بیمه کارگران ساختمانی دچار مشکل شدیم، افزود: در سال جاری یک نفر از کارگران ساختمانی بیمه نشدند.

رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران افزود: امروز جامعه کارگری به جایی رسیده که میتواند بسیاری از مشکلات جامعه کارگری را با ارائه راهکار به صراحت بیان کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز