خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون هماهنگی شواراهای اسلامی کار، کارخانجات مازندران:

مهم‌ترین دغدغه کارگران علاوه بر معیشیت، اصلاح قانون کار است

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۳۵

مهم‌ترین دغدغه کارگران علاوه برمعیشیت، اصلاح قانون کار است که در اصلاح قانون کار باید مواردی که به نفع کارگران است، لحاظ شود.

رئیس کانون هماهنگی شواراهای اسلامی کار، کارخانجات مازندران گفت: برای اصلاح قانون کار باید زمینه‌ای ایجاد شود که کارگران و کارفرمایان در این قانون متضرر نشوند.

به گزارش ایلنا از ساری، میرعلی شیرافکن در گردهمایی تشکلهای کارگری و بازنشستگان مازندران در ساری، با بیان اینکه جامعه کارگری اجازه نخواهد داد که به قانون کار تحت عنوان اصلاح قانون کار در آن تغییراتی برضرر کارگر به تصویب برسد گفت: قطعا کارگران اینروزها خلا داشتن نمایندگان مستقل کارگری را در بدنه مجلس شورای اسلامی لمس نموده اند.

وی افزود: بجا است که کارگران در انتخابات مجلس به شکلی عمل نمایند که در هراستان بتوان نماینده ایی مستقل کارگری به مجلس معرفی کرد.

این فعال جامعه کارگری تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه کارگران علاوه برمعیشیت، اصلاح قانون کار است که در اصلاح قانون کار باید مواردی که به نفع کارگران است، لحاظ شود.

رییس کانون شوراهای اسلامی کار، کارخانجات مازندران حذف نظرو تایید شورای اسلامی کار در اخراج کارگران را یکی از موارد مغایر با منافع این قشر در تغییرات اخیر قانون کار برشمرد و اظهار داشت:

عضو هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر افزود: درشرایط نامناسب اقتصادی کشور که ناشی از تحریم ها و دیگر مسائل است تعیین حقوق کارگران به این شیوه ظلمی بر قشر مظلوم کارگر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز