خبرگزاری کار ایران

مهاجری‌نژاد در جلسه کاروان راهیان نور عنوان کرد:

اعزام ۴۰۰ دانش آموز دختر بابلسری به راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۳۰

ما آرامش و رفاه حال حاضر و امنیت زندگی خود را مرهون و مدیون شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم و وظیفه اصلی ما، انتقال فرهنگ ایثار، گذشت و شهادت به نسل آینده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر گفت: دانش آموزان دختر بابلسری، در ماه های آبان و آذر اعزام خواهندشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، جلسه کاروان اعزامی راهیان نور با حضور مدیران مدارس دخترانه متوسطه دوم به ریاست احمدرضا مهاجری‌نژاد برگزار گردید.

مهاجری نژاد همچنین با اشاره به اعزام ۴۰۰ دانش آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اظهارداشت: این تعداد در ماه های آبان و آذر اعزام خواهندشد.

وی، بیان داشت: ایران کشوری مقتدر و مقاوم در برابر تمامی تهدیدها و آسیب‌های وارده بر دین مبین اسلام است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر ادامه داد: ما آرامش و رفاه حال حاضر و امنیت زندگی خود را مرهون و مدیون شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم و وظیفه اصلی ما، انتقال فرهنگ ایثار، گذشت و شهادت به نسل آینده است.

وی، از دفاع مقدس به عنوان پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: ارزش‌گذاری به مقام شهدا، فراملی است و وابستگی حزبی و جناحی در آن معنایی ندارد و تنها فضایی که دشمن تاکنون نتوانسته در آن نفوذی داشته باشد، دفاع مقدس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر، به کیفیت اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: تمامی برنامه‌ها و آماده‌سازی کاروان اعزامی باید در سطح بسیار مطلوبی باشد.

مهاجری‌نژاد، در پایان به بعد فرهنگی و تربیتی چنین کاروان‌های اشاره کرد و تأکید داشت: باید سعی کنیم تا نسل امروز را با مبانی و ارزش‌های واقعی دوران دفاع مقدس آشنا سازیم تا در آینده نیروهایی توانمند و متعهد تحویل جامعه نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز