خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

برنامه های عملیاتی طرح ملی کاهش تلفات در مازندران بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۷۶

حذف برق های غیرمجاز بیشترین تاثیر بر کاهش تلفات دارد که این شرکت با تقویت بخش بازرسی و تشکیل تیمهای ویژه بازرسی با شدت و حدت با برقهای غیرمجاز مقابله خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در جلسه هم اندیشی تحول مهندسی و حرکت جهادی در کاهش تلفات در ساری، اهمیت کاهش تلفات در اقتصاد ملی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایلنا از ساری، منوچهر جعفری گفت: کاهش تلفات، بالا بردن راندمان، بالا بردن بهره وری از دغدغه های اصلی صنعت برق در سالهای اخیر بوده به گونه ای که امروز شاهد برنامه ریزی گسترده برای کاهش تلفات به زیر ۱۰ درصد هستیم تا گامی بلند برای عدم هدر رفت انرژی و سرمایه کشور برداریم.

وی با توجه به تاکید وزیر نیرو برای طرح تحول مهندسی و حرکت جهادی در کاهش تلفات برق، خواستار همکاری و همراهی و تلاش ایثارگرانه و جهادی مجموعه این شرکت برای تحقق این امر مهم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه بخش قابل ملاحظه ای از تلفات در بخش غیر فنی است، افزود: حذف برق های غیرمجاز بیشترین تاثیر بر کاهش تلفات دارد که این شرکت با تقویت بخش بازرسی و تشکیل تیمهای ویژه بازرسی با شدت و حدت با برقهای غیرمجاز مقابله خواهد کرد.

جعفری صحت و دقت در قرائت و ثبت مصارف در سیستم ثبت اطلاعات، انتخاب صحیح لوازم اندازه گیری، آموزش و افزایش دانش مامورین و جایگاه آنها، رسیدگی به درخواست های آنها مبنی بر دستکاری کنتورها، سنجش پذیر کردن انرژی مصرفی برای کلیه مصارف بدون کنتور مثل روشنایی معابر، سیستم روشنایی و تهویه سیستم های توزیع، چراغهای علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای تبلیغاتی، کیوسک های فروش بلیط و روزنامه، ایستگاههای اتوبوس، میکرو BTS های اپراتورهای تلفن همراه مشترکینی که بواسطه عدم انجام تعهدات شرکت، کنتورهای آنها نصب نشده است، مصرف کنندگان برق در حریم شبکه های انتقال و فوق توزیع، مصرف کنندگان برق در اراضی فاقد کاربری، انشعابات بدون کنتور در مناسبت ها از جمله راهکارهایی دانست که می تواند حدود ۶ تا ۸ درصد تلفات در بخش غیر فنی شبکه های توزیع را کاهش دهد.

وی تحول مهندسی بویژه مهندسی مجدد شبکه های توزیع، کاهش یا حذف شعاع تغذیه، ارتقای کیفیت شبکه های توزیع و استاندارد سازی لوازم و تجهیزات و هوشمند سازی شبکه های توزیع را از جمله راهکارهای بخش فنی کاهش تلفات بیان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف و استفاده بهینه از انرژی الکتریکی نیز یکی از اهداف مهم شرکت توزیع برق مازندران است که نقش موثر و مفیدی در کاهش تلفات دارد و این شرکت در سالهای اخیر از تمام اقدامات فنی، عملیاتی و آگاهسازی برای تحقق این امر بهره گرفته واز الان به بعد نیز با یک برنامه ریزی دقیق و حرکت جهادی پیش خواهیم رفت تا اهداف وزارت نیرو در جهت کاهش تلفات محقق گردد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز