خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد اسلامی گلوگاه به دلیل زیان ده بودن با دانشگاه آزاد بهشهر ادغام شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۳۸

دانشگاه آزاد اسلامی گلوگاه به دلیل زیان ده بودن و نداشتن توجه اقتصادی لازم، با دانشگاه آزاد بهشهر ادغام شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گلوگاه به دلیل زیان ده بودن و نداشتن توجه اقتصادی لازم، با دانشگاه آزاد بهشهر ادغام شد.

به گزارش ایلنا، اسدالله مهرآراروز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این تصمیم روز گذشته توسط مدیران دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اتخاذ شد و از ترم تحصیلی فعلی قابل اجرا است.

وی بیان کرد: از این ترم، دانشجویان این دانشگاه می توانند تحصیل خود را در دانشگاه آزاد بهشهر و یا ساختمان دانشگاه آزاد گلوگاه به عنوان یکی از شاخه های واحد بهشهر ادامه دهند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر افزود: دانشگاه آزاد مرکز گلوگاه دارای ۱۲۰ دانشجو در رشته های گوناگون است که امیدواریم تلفیق این دو دانشگاه بتواند مشکل مالی هر دو دانشگاه را برطرف کند.

مهرآرا بر لزوم حل مشکلات این دانشگاه تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت اساتید، دانشجویان و کارکنان این دو دانشگاه می تواند موجب رفع مشکلات این مرکز آموزشی در آینده نزدیک شود.

وی بیان کرد: یکی از برنامه هایی که در اولویت کاری این دانشگاه قرار دارد، رسیدگی به امور دانشجویان و توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع ارشد و دکتری است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر افزود: افزایش کیفیت آموزشی و پژوهشی، برقراری ارتباطات مؤثر سازمانی و برون سازمانی در چارچوب قانون، تبدیل وضعیت واحد از سطح کوچک به متوسط و واحد بزرگ و توسعه تحصیلات تکمیلی و ایجاد درآمد از طریق منابع درآمدی غیر شهریه از دیگر اولویت های این واحد آموزشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز