خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی روستای میج از توابع رامسر:

گلزار شهدای این روستا با سه شهید سرافراز فاقد جاده می باشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۷۳

این منطقه در زمینه کشاورزی و دامپروری فعالیت بسیار خوبی دارد و جشن شیردوشان چندی پیش نیز با حضور ارزشمند استاندار مازندران و جمع زیادی از مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

رییس شورای اسلامی روستای میج دورترین نقطه رامسر از بهره برداری ساختمان جدید الاحداثاین روستا با حضور بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسولان محلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رامسر، عباس شریعتی با بیان اینکه روستای میج در فاصله ۱۳۰ کیلومتری از رامسر آخرین نفطه این شهرستان می باشد اظهار داشت: این منطقه بیش از ۱۰۰ خانوار شناور و دارای ۳۱ سکنه دائمی می باشد.

وی بیان داشت: زمین دفتر شورای اسلامی توسط ولی شریعتی ورثه مرحوم ابوالفضل شریعتی اهدا گردید.

رییس شورای اسلامی روستای میج، اظهار داشت: این منطقه در زمینه کشاورزی و دامپروری فعالیت بسیار خوبی دارد و جشن شیردوشان چندی پیش نیز با حضور ارزشمند استاندار مازندران و جمع زیادی از مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

شریعتی، در خصوص مهمترین نیازهای این روستا با تقدیر ویژه از خدمات ماندگار دولت هم گفت: گلزار شهدای این روستا با سه شهید سرافراز فاقد جاده می باشد.

وی با بیان اینکه تامین آب شرب و زراعی بویژه در فصل تابستان از دیگر نیازهای روستای میج می باشد اظهار داشت: پل آکنه به سمت روستاهای لج و میج نیز نیازمند عنایت ویژه می باشد.

شریعتی، بیان داشت: آبشار زیبای میج، کوه بلور و همچنین امام زاده برهان از جمله جاذبه های و ظرفیت های طبیعی و مذهبی منطقه می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز