خبرگزاری کار ایران

استاندار در بازدید از پروژه کک سازی سوادکوه:

۶۰۰ میلیارد تومان برای احداثاین پروژه در نظر گرفته شد / کک سازی سوادکوه ۴ هزار شغل ایجاد می کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۷۰

خوشبختانه با عنایت ویژه دولت، همه شرایط برای احداثکارخانه کک سازی سوادکوه مهیاست و باید با تقسیم کار، در زمانبندی مشخص این پروژه به بهره برداری برسد.

استاندار مازندران گفت: سوادکوه، منطقه ای دارای استعدادها و پتانسیل های فراوان است و در صورتی که امکان بهره برداری از این مواهب طبیعی ایجاد شود، رونق اقتصادی و اشتغال درپی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار، در حاشیه این بازدید شهرستان سوادکوه را در گذشته یکی از مراکز مهم صنعتی و معدنی کشور دانست و گفت: اما متاسفانه تعطیلی کارخانجات فولاد مشکلات فراوانی برای مردم این منطقه به وجود آورد و سرآغاز مهاجرت آنان به شهرهای دیگر شد.

وی سوادکوه را منطقه ای دارای استعدادها و پتانسیل های فراوان اعلام کرد و افزود: در صورتی که امکان بهره برداری از این مواهب طبیعی ایجاد شود، رونق اقتصادی و اشتغال درپی خواهد داشت.

استاندار مازندران ادامه داد: خوشبختانه با عنایت ویژه دولت، همه شرایط برای احداثکارخانه کک سازی سوادکوه مهیاست و باید با تقسیم کار، در زمانبندی مشخص این پروژه به بهره برداری برسد.

ربیع فلاح با اشاره به اینکه دولت حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای احداثاین کارخانه در نظر گرفته است، اذعان داشت: با بهره برداری از این مجموعه برای ۴ هزار نفر شغل ایجاد می گردد.

وی با بیان اینکه هر فعالیت صنعتی در کشور به ویژه در استان مازندران می بایست پیوست زیست محیطی داشته باشد، تصریح کرد: خوشبختانه در روند احداثاین کارخانه از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده که آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان خطاب به مسوولان گفت: این یک فرصت استثنایی برای مازندران و منطقه سوادکوه است پس باید همه همت کنیم و فرصت سوزی نکنیم.

فلاح به مدیران مجموعه کک سازی سوادکوه اطمینان داد تا از همه توان خود برای رایزنی های لازم در نهادهای کشوری استفاده خواهد کرد و در مسائل مربوط به منابع طبیعی نیز شخصاً پیگیری خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز