خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

جویبار میزبان شایسته ای برای مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۱۲

همه مردم ایران و تمام تیم های خارجی شرکت کننده در مسابقات، در پایان بازی ها، شایستگی جویبار و مازندران را در برگزاری مسابقات بزرگ جهانی کشتی تائید خواهند کرد.

استاندار مازندران گفت: همه مردم ایران و تمام تیم های خارجی شرکت کننده در مسابقات، در پایان بازی ها، شایستگی جویبار و مازندران را در برگزاری مسابقات بزرگ جهانی کشتی تائید خواهند کرد و جویبار میزبان شایسته ای برای مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ربیع فلاح جلودار در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان که قرار است آذر ماه در جویبار برگزار شود با تاکید بر اینکه قطعاً این مسابقات به نحو احسن در جویبار برگزار خواهد شد، اظهار داشت: همه مردم ایران و تمام تیم های خارجی شرکت کننده در مسابقات، در پایان بازی ها، شایستگی جویبار و مازندران را در برگزاری مسابقات بزرگ جهانی کشتی تائید خواهند کرد و جویبار میزبان شایسته ای برای مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان خواهد بود.

در ادامه این جلسه معاون وزیر امور خارجه و عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی طی سخنانی با بیان اینکه جویبار پایتخت کشتی جهان است، افزود: امیدوارم با مدیریت صحیح استاندار شاهد برگزاری مطلوب این مسابقات در جویبار باشیم.
قشقایی، تصریح کرد: برگزاری این مسابقات به شکل حیثیتی در آمده است و مازندران باید ثابت کند از استان های دیگری که در خواست میزبانی دادند، شایسته تر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تا ۲۰ آبان تمام امکانات باید آماده باشد، ادامه داد: قبل از آغاز مسابقات باید مانور آمادگی ستاد برگزاری نیز اجرا شود.

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه در پایان مسابقات مطمئناً تیم های خارجی خاطره خوبی از خونگرمی جویباری ها به همراه خواهند برد، گفت: مازندران می تواند الگوی خوبی برای دیگر استان ها در برگزاری مسابقات معتبر بین المللی باشد.

گفتنی است: در این جلسه نمایندگان مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار جویبار، جمعی از مدیران کل و مسئولین کمیته های برگزاری مسابقات و فرماندهی ناحیه انتظامی مازندران در زمینه برگزاری هر چه بهتر این مسابقات پیشنهادات و رهنمودهای لازم را بیان نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز