خبرگزاری کار ایران

جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان مازندران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۷۴

جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق مازندران با حضور مدیران عامل شرکتهای تابعه وزرات نیرو به میزبانی شرکت توزیع برق مازندران در ساری برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق مازندران با حضور مدیران عامل شرکتهای تابعه وزرات نیرو به میزبانی شرکت توزیع برق مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش ایلنا در این جلسه تشکیل و فعال سازی کمیته سلامت اداری در مجموعه صنعت آب و برق استان مازندران، تعیین تکلیف کارگروههای صنعت آب و برق، دعوت از مسئولین نظارتی و امنیتی در جلسات کارگروه، اطلاع رسانی از عملکرد شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرودر استان، ارسال گزارش مکتوب بدهی شرکت های آب و برق استان به دبیرخانه کارگروه و پیگیری جهت پرداخت بدهی ها از سوی شورای هماهنگی، برنامه ریزی برای برگزاری یادواره شهداء صنعت آب و برق استان مازندران، برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه بهینه سازی مصرف آب و برق در استان، مساعدت لازم برای امور بازنشستگان صنعت آب وبرق استان وگزارش عملکرد و نیازهای صنعت آب و برق استان جهت ارائه به ستاد سفر هیئت دولت به استان مازندران مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در این جلسه به تعامل بسیار خوب بین مدیران صنعت آب و برق مازندران اشاره و از تلاشهای شبانه روزی و ایثارگرانه مجموعه شرکت توزیع برق مازندران در گذر از پیک تابستان سال جاری قدردانی کرد.

مهندس منوچهر جعفری با بیان اینکه امسال شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، یادآور شد: تابستان امسال مازندران شرایطویژه ای داشت به نحوی که هر سال با رشد ۷ تا ۱۰ درصدی مصرف برق مواجه بودیم ولی امسال ۲۴ درصد رشد داشتیم که جهت گذر از پیک تابستان تمام امکانات فنی، عملیاتی و آگاهسازی را بسیج کردیم و الحمدالله با همه سختی ها، کنترل خوبی صورت گرفت و مردم و مسئولان نیز از از تلاشهای شبانه روزی و ایثارگرانه کارکنان این مجموعه قدردانی کردند.

وی افزود: در سال ۹۲ علیرغم شرایط بسیار سخت شاخص های عملکردی رو به بهبود بوده و در سال ۹۳ هم شاخص های عملکردی بهبود را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: در بخش های برنامه ریزی با نرم افزارهای مختلف به سمت مهندسی پیش رفتیم و نظارت از طریق مشاور و نظارت عالیه از طریق ستاد و امورهای توزیع صورت می گیرد. در بخش مشترکین نیز، نرم افزار جامع مشترکین طراحی و ساری و جاری شده و سایر استانها نیز از آن الگو گرفته اند.

جعفری با بیان اینکه تمام فعالیتهای صنعت برق از طریق شرکتهای توزیع تجلی پیدا می کند، گفت: رضایتمندی مردم از این صنعت ارزشمند از طریق شرکتهای توزیع نمود پیدا می کند و شرکتهای توزیع حلقه ارتباط و اتصال صنعت برق و مردم هستند و قطعا تلاشها و پاسخهای مناسب به مردم و مسئولان در افزایش سطح رضایتمندی جامعه بسیار موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگسازی نیز تلاشهای گسترده، مفید و ارزشمندی در شرکت توزیع برق مازندران برای افزایش سطح اطلاعات و آگاهی عمومی مردم صورت گرفته به گونه ای که در ممیزی این شرکت، تیمهای ممیزی بویژه سرپرست تیم ممیزی صنعت برق کشور از هماهنگی، همکاری و آمادگی این شرکت قدردانی کرد و تعامل بسیار خوب شرکت توزیع برق مازندران با رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی و ارتباط صمیمانه با مدیران و دست اندرکاران و تولید و پخش برنامه های اثربخش و تاثیر گذار رادیویی و تلویزیونی در بحثفرهنگسازی، اموزش و اطلاع رسانی را ستود و خواستار تداوم این برنامه های تاثیر گذار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز