خبرگزاری کار ایران

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان آمل:

بعضی از معادن شن و ماسه نفس رودخانه هراز را گرفته اند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۴۵

در حفاظت و اجرای قانون در رودخانه هراز بسیار جدی هستیم و علیرغم تمام نا مهربانی هایی که دیده ایم با جدیت تمام پیش خواهیم رفت.

بهمن صادق نژاد رییس حفاظت محیط زیست شهرستان آمل در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: در حفاظت و اجرای قانون در رودخانه هراز بسیار جدی هستیم و علیرغم تمام نا مهربانی هایی که دیده ایم با جدیت تمام پیش خواهیم رفت.

به گزارش ایلنا وی افزود: در ۵ماه اخیر پانزده معادن شن و ماسه را پلمپ کردیم در معادن نظارت بسیار کم است و متولیان معادن باید نظارت خود را بیشتر کنند.

صادق نژاد بابیان اینکه سازمان آب و فاضلاب شهرستان آمل در ساخت و ساز های غیر مجاز اطراف رودخانه هراز نظارت نمیکند، خاطرنشان کرد: ساخت و ساز های غیر مجاز که بستر رودخانه وجوددارد از وظایف اصلی و تکلیف سازمان آب است که باید در این بحثورود نماید.

وی تصریح کرد: رییس کل دادگستری استان به دعوت اداره محفاظت محیط زیست شهرستان آمل از رودخانه هراز بازدید میدانی داشتند و بعد از بازدید در جلسه شورای بیت المال استان مصوب شد که اداره محیط زیست شهرستان آمل میتواند در رابطه با ساخت و ساز های غیر مجاز ورود کند.

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان آمل اضافه کرد: برای چهار معدن شهرستان دادخواست ابطال پروانه را داده ایم چون این معادن نفس رودخانه هراز را گرفته اند و قصد داریم رودخانه را آزاد کنیم.

بهمن صادق نژاد درخصوص باغ وحش شهرستان آمل نیزگفت: در اواخر آبانماه حیواناتی که با تشخیص دامپزشک قابل رها سازی میباشند رها میشوند و یا به باغ وحش های استاندارد منتقل میشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز