خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مازندران:

ظرفیت های بالقوه پدافند غیر عامل باید به بالفعل تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۸۹

بالفعل رساندن ظرفیت های پدافند غیر عامل در صورتی امکان پذیر است که با تفکر و اندیشه، استفاده از تجربیات و بهره وری از علم روز همراه باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: پدافند غیرعامل باید امکانات بالقوه خود را بالفعل برساند و ظرفیت بهره وری خود را با امکانات محدود در حوزه تخصصی خود افزایش دهد.

به گزارش خبرنگارایلنا از ساری، علیرضا یونسی در همایش قدردانی از فعالان عرصه پدافند غیر عامل که در سازمان جمعیت هلال احمر مازندران برگزار شد با بیان اینکه پدافند غیر عامل با توجه به امکانات و بضاعت کمی که در اختیار دارند با انجام کارهای کارشناسی از تمامی ظرفیت ها استفاده کرد اظهار داشت: کاهش ۵۲ درصدی در حوزه حریق، افزایش ضریب امنیت، مقابله با محلات آلوده از جمله این کارها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: بالفعل رساندن ظرفیت های پدافند غیر عامل در صورتی امکان پذیر است که با تفکر و اندیشه، استفاده از تجربیات و بهره وری از علم روز همراه باشد.

یونسی به برگزاری مانورهای مختلف اشاره کرد و گفت: در مانورهای عملیاتی کارهایی انجام شده که در استان بی سابقه بوده است و امیدواریم این مانورها برای بالابردن سطح آگاهی و اطلاع رسانی مردم ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، به باران خیز بودن استان اشاره کرد و افزود: بارش برف و باران موجب آبگرفتی خواهد شد وباید توسط شرکت آب منطقه ای و منابع طبیعی پیگیری لازم را انجام داد و از ساخت ساز در حاشیه نهرها و رودخانه ها جلوگیری کند.

وی یکی از مولفه های تهدیدات را جنگ نرم عنوان کرد و اظهار داشت: پخش شایعه، برچسب زدن به قشر محروم جامعه، بزرگ سازی دروغ، پاره حقیقت گویی، انسانیت زدایی و اهریمن سازی از جمله اهداف شوم جنگ نرم است که باید با آن مقابله کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۱۲ کارگروه تخصصی، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت برق منطقه ای، جمعیت هلال احمر، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و… تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز