خبرگزاری کار ایران

با سرمایه گذاری ۵۷۰ میلیارد ریالی صورت گرفت؛

بهره برداری از ۳۳واحد تولیدی در شهرک های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۲۹

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از بهره برداری ۳۳ واحد تولیدی در شش ماهه نخست سال جاری، در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبرداد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از بهره برداری ۳۳ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۵۷۰ میلیارد ریالی در شش ماهه نخست سال جاری، در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: ایجاد و احداثشهرکهای صنعتی، مانع از هدر رفتن سرمایه های ملی در حوزه های مالی و انسانی می شود و ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران و تولید کنندگان و اجرای زیرساختهای مناسب، بستر را برای حضور سرمایه گذاران جدید فراهم می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: در شش ماهه نخست سالجاری ۳۳ واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری ۵۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند که برای ۵۱۵ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

سید مصطفی موسوی بیان داشت: این واحدهای تولیدی در زمینه های صنایع غذایی، سلولزی، الکترونیک، کانی غیرفلزی و شیمیایی و در شهرک های صنعتی شهدای محمودآباد، بهشهر، نکا، ساری یک، جمشیدآباد، آمل و ناحیه صنعتی گلوگاه به بهره برداری رسیده اند.

وی افزود: فراهم کردن زمینه ها و زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی منجر به تسهیل روند سرمایه گذاری و توسعه استان خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: بهره برداری از واحدهای تولیدی جدید، علاوه بر افزایش تولید، افزایش اشتغال را نیز در سطح شهرکها و نواحی صنعتی مازندران بدنبال خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز