خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتاق اکوایران:

قبل از مطرح شدن در حوزه گردشگری، باید نقشه راه مناسب داشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۷۷

برای توسعه گردشگری نیاز به تهیه نقشه راه داریم و این اقدامی است که سایر کشورهای گردشگرپذیر انجام دادند و موفقیت‌های زیادی بدست آوردند.

نایب رئیس اتاق اکو ایران گفت: برای توسعه گردشگری نیاز به تهیه نقشه راه داریم و این اقدامی است که سایر کشورهای گردشگرپذیر انجام دادند و موفقیت‌های زیادی بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، احمد اصغری در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه گردشگری، بعد از نفت و طلا سومین صنعت مورد توجه جهان است اظهار داشت: مازندران قبل از مطرح شدن در حوزه گردشگری باید نقشه راه مناسب داشته باشد.

وی پتانسیل های موجود در استان را به سه بخش تقسیم کرد و افزود: پذیرش توریست، توریست درمانی و سرمایه گذاری متقابل بین ما و کشورهای علاقمند از جمله این پتانسیل هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

اصغری با اشاره به برگزاری کنفرانس گردشگری استان، ادامه داد: کنفرانس گردشگری رامسر مورد توجه مسئولان کشوری قرار گرفت و با توجه به قابلیت‌های درمانی کشور، در حوزه گردشگری و سلامت، استان ما می تواند با کمی توجه در حوزه سلامت، امکان جذب بیمار از بسیاری کشورهای همسایه را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه کشورهای عضو اکو در حوزه جذب گردشگر به جز ایران موفق عمل کردند، بیان داشت: از حضور ۵۵ میلیون گردشگر در کشورهای اکو تنها چهار میلیون گردشگر خارجی توسط ایران جذب شد.

نایب رییس اتاق اکو ایران به جایگاه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق کشور اشاره کرد واظهار داشت: سرمایه‌گذاری کشورهای عضو اکو در مازندران در برنامه کاری قرار دارد.

اصغری خود باوری را رمز موفقیت برشمرد و گفت: وقتی توانایی ها و پتانسیل های موجود خود را باور کنیم با کمی سعی و تلاش به اوج و قله موفقیت دست خواهیم یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز