خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مازندران:

تدوین نقشه راه گردشگری باعثتوسعه مازندران می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۷۱

مازندران از ظرفیت هایی زیادی در بحثگردشگری و درمانهای سنتی بهره مند است و قصد داریم برای شناساندن این اماکن تاریخی و توریستی، نقشه راه گردشگری مازندران را تدوین نماییم و این استان را بعنوان پایلوت مطرح کنیم.

رییس کمیسیون گردشگری استان مازندران، از تدوین نقشه راه گردشگری در استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمد کاوه در کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه برای توسعه گردشگری استان نیاز به تهیه نقشه راه گردشگری داریم، اظهار داشت: تدوین این نقشه مورد تایید مسئولان گردشگری و مسئولان ارشد اتاق بازرگانی مازندران قرار گرفت.

وی افزود: هدف از برگزاری این کمیسیون و تعیین نقشه راه گردشگری این است که مازندران هم بتواند در ردیف استانهایی که در بحثگردش پذیری بین اللملی مطرح هستند، قرار گیرد.

کاوه به وجود آثار متعدد تاریخی در استان اشاره کرد و تصریح نمود: این آثار تاریخی از منظر گردشگران خارجی نا آشناست که تلاش می کنیم با تهیه نقشه گردشگری با توجه به ظرفیتی که داریم به نحومطلوب بهره‌برداری کنیم.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مازندران ادامه داد: این استان از ظرفیت هایی زیادی در بحثگردشگری و درمانهای سنتی بهره مند است و قصد داریم برای شناساندن این اماکن تاریخی و توریستی، نقشه راه گردشگری مازندران را تدوین نماییم و این استان را بعنوان پایلوت مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه دولت برای توسعه ی رونق گردشگری، بودجه خوبی در نظر گرفته است و بنا داریم برای تهیه نقشه راه گردشگری از حضور همه کسانی که در عرصه گردشگری فعال هستند استفاده کنیم.

کاوه اظهار داشت: نقشه راه گردشگری در قالب کتاب، لوح فشرده و سایت تدوین و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد تا بدینوسیله علاوه بر شناساندن مازندران و ایران به سراسر دنیا، بتوانیم ظرفیت های موجود در استان را بالاتر ببریم و از امکانات و فضای موجود استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز