خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران خبر داد:

آغاز مرحله دوم طرح حمایت غذایی از افراد نیازمند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۰۲۷

مشمولین این طرح کسانی هستند که در مرحله قبل کارت بانکی آنها شارژ شده بود و افراد جدید تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از طریق پیامک و یا تماس تلفنی مددکاران اطلاع رسانی لازم خواهد شد.

علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از آغاز دومین مرحله طرح حمایت غذایی برای افراد نیازمند در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در گفتگو با خبرنگاران گفت: با یاری خدا و برنامه ریزی دولت تدبیر و امید دوین مرحله طرح امنیت غذایی با هدف محو فقر غذایی در استان و کشور آغاز شده است.

وی افزود: مشمولین این طرح کسانی هستند که در مرحله قبل کارت بانکی آنها شارژ شده بود و افراد جدید تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از طریق پیامک و یا تماس تلفنی مددکاران اطلاع رسانی لازم خواهد شد.

بابایی کارنامی با اشاره به اعتبار ۴ ماهه کارت ها تصریح نمود: هیچ لزومی به مراجعه در روزهای نخست نمی باشد و کالاها ظرف مدت ۴ ماه به طور مستمر در فروشگاهها و تعاونی های از قبل مشخص شده توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: کالایی که مددجویان عزیز می توانند خرید کنند شامل گوشت، مرغ، روغن، برنج، حبوبات، لبنیات، خرما و رب گوجه می باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: اطفا هیچیک از مددجویان جدید قبل از دریافت پیامک و یا تماس تلفنی مددکاران به فروشگاهها مراجعه نفرمایند.

این مقام مسئول در ادامه تأکید کرد: مددجویان در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می توانند به مددکاران بهزیستی و کمیته امداد استان مراجعه و یا تماس حاصل فرمایند.

علی بابایی کارنامی در پایان یادآور شد: حمایت دولت از اقشار محروم جامعه فقط شامل سبد غذایی نیست، برخی از اقشار جامعه ممکن است نیاز به آموزش در زمینه های مختلف داشته باشند که دولت برای اینگونه از مسائل هم برنامه ریزی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز