خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی مازندران:

مصارف سازمان تأمین اجتماعی مازندران از مرز تیلیارد گذشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۵۵۵

مصارف ما از منابع پیشی گرفته و این بدین معنی است که هرکدام از ما باید به شیوه های گوناگون و ازتریبون های مختلف، این مشکل را به گوش تصمیم گیرندگان برسانیم زیرا استان مازندران در حال حاضر، ۲۲۰ میلیارد تومان مطالبات معوقه دارد.

مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان گفت: برای نخستین بار در مازندران، مصارف ما از مرز تیلیارد گذشت و زنگ خطر را به صدا درآورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بابلسر، سید علی اصغر محمودی در همایش دو هزار نفری بازنشستگان در بابلسر با بیان اینکه با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، فضای آرامی بر سازمان بویژه در مازندران بین خدمتگزاران به وجود آمد اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه ی بیمه و درمان بین مجامع کارفرمایی و کانون بازنشستگی استحکام خوبی حاکم است و تعامل با اعضای کانون وجود دارد.

وی ادامه داد: طبق آمار، استان مازندران، با دارا بودن ۱۲۰ هزار نفر بازنشسته، در سطح کشور رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است و از مجموع ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، یعنی ۵۸ درصد جمعیت تحت پوشش سازمان بیمه ای کشور هستند.

محمودی با بیان اینکه بنیان گزاران و صاحبان اصلی سازمان تأمین اجتماعی کارگران و بازنشستگان هستند اذعان داشت: برای نخستین بار در استان مازندران، مصارف ما از مرز تیلیارد گذشت و این زنگ خطر محسوب می شود زیرا این صندوق، مشاء و بین النسلی است و بین ما و نسل آینده مشترک است.

مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی مازندران افزود: متاسفانه مصارف ما از منابع پیشی گرفته و این بدین معنی است که هرکدام از ما باید به شیوه های گوناگون و ازتریبون های مختلف، این مشکل را به گوش تصمیم گیرندگان برسانیم زیرا استان مازندران در حال حاضر، ۲۲۰ میلیارد تومان مطالبات معوقه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز