خبرگزاری کار ایران

معاونت پارلمانی واستانهای سازمان تامین اجتماعی:

سال های گذشته، روزهای تلخ و ایام ناگواری برتأمین اجتماعی گذشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۵۵۴

در طول سال های گذشته، روزهای تلخ و ایام ناگواری در تأمین اجتماعی گذشت و کسانی بودند که اموال سازمان را نه تنها بیت المال ندانسته، بلکه دست اندازی های زیادی انجام دادند که توسط مراجع قانونی در حال پیگیری است.

معاونت پارلمانی و استانهای سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش کردیم در این یکسال و اندی که از عمر دولت تدبیر و امید سپری می شود، دغدغه ها را بشنویم و گوش شنوا داشته باشیم ودر برابر تقاضاهای بحق کارگران و بازنشستگان کرنش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بابلسر، عبدالرحمن تاج الدین در همایش روز بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران که در سالن اجتماعات مجتمع پذیرایی میزبان بابلسربرگزار شد، از بازنشستگان بعنوان پیش گامان عرصه ی کار و سازندگی نام برد و اظهار داشت: قطعاً توسعه یافتگی امروز کشور، مدیون وجدان کاری این عزیزان است.

وی افزود: تجلیل از شخصیت والای انسانهایی که هویت و حضور ما وابسته به تلاش آنهاست باعثافتخار است و باید قدردان تلاش این عزیزان باشیم.

تاج الدین به دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در این مدتی که از عمر این دولت می گذرد سعی کردیم دغدغه ها را بشنویم و در برابر تقاضای بحق بازنشستگان کرنش کنیم.

معاونت پارلمانی و حقوقی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در طول سال های گذشته، روزهای تلخ و ایام ناگواری در تأمین اجتماعی گذشت و کسانی بودند که اموال سازمان را نه تنها بیت المال ندانسته، بلکه دست اندازی های زیادی انجام دادند که توسط مراجع قانونی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه بودجه مصوب سال ۹۳ سازمان تامین اجتماعی، ۴۵ هزار میلیارد تومان است، گفت: دولت تا کنون موفق به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی نشده است.

تاج الدین ادامه داد: بیش از ۶۰ هزار کارمند و پرسنل و بیش از ۱۰ هزار شرکت و کارخانه زیر نظر این سازمان در کشور فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه تمام سعی مجموعه سازمان تامین اجتماعی، تحقق منویات مقام معظم رهبری و گام برداشتن در جهت رفاه حال بازنشستگان و مستمری بگیران است، گفت: به زودی تجهیزات، ام آر آی در شهرستان قائم شهر راه اندازی می شود.

معاونت پارلمانی واستانهای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه صاحبان اصلی سازمان شرکای آن اعم از کارفرمایان و مستمری بگیران آن هستند، افزود: این سازمان در جهت وظیفه ذاتی خود افتخار خدمت به تمام زیر مجموعه های خود را دارد.

تاج الدین از احیا معاونت فرهنگی در سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: اقدام در جهت تلاش بیشتر برای تامین نیازهای فرهنگی و معنوی بازنشستگان این سازمان محقق شده است.

معاونت پارلمانی واستانهای سازمان تامین اجتماعی افزود: سازمانی که صدها شرکت وابسته به خود دارد و سازمانی به وسعت این سازمان وجود ندارد در هشت سال گذشته هشت مدیرعامل عوض کرد و برای انتصاب یک شخص وادار به تغییر اساسنامه‌اش شد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی امروز، دیگر یک باشگاه سیاسی و حیات خلوت نیست و دید آن فراتر رفته است و تلاش می کند در دل دولت تدبیر و امید آگاهانه قدم بردارد.

تاج الدین، از اعزام تعدادی از بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان به سفر معنوی مشهد مقدس خبر داد و اذعان داشت: طرح تهیه مسکن ارزان قیمت برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده و در آینده ای نزدیک اجرایی می‌شود.

معاونت پارلمانی واستانهای سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در بحثسلامت محوری و ارتقاء سلامت، اتفاقات خوبی در راه است که از آن جمله می توان به تجهیز ناوگان آمبولانس مازندران اشاره کرد که بزودی مجوز ۷ دستگاه آمبولانس صادر و این ناوگان راه اندازی می شود.

وی از تلاش برای اجرایی کردن قانون الزام درمان رایگان بازنشستگان و مستمری بگیران در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی خبرداد و گفت: در حال حاضر این قانون در بیمارستان های ملکی تامین اجتماعی اجرا می شود که بر اساس آن تمامی خدمات درمانی و بستری به بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان ارائه می شود.

تاج الدین ابراز امیدواری کرد که با تعمیم این قانون به بیمارستان های دولتی، دغدغه بیمه شدگان تامین اجتماعی در پرداخت هزینه درمان و بستری در این دسته از بیمار ستان ها رفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز