خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بابلسر:

عطاری‌های غیرمجاز در بابلسر پلمب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۳۳

تنها عطاری‌هایی اجازه فعالیت دارند که دارای مجوز و پروانه فعالیت باشند.

معاون فرماندار بابلسر گفت: عطاری‌های غیرمجاز بابلسر پلمب می‌شوند.

رضا محسن‌پور در جلسه مبارزه با مواد مخدر که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: موضوع مواد مخدر موضوع مهمی بوده و نیاز است علیه آن مبارزه وسیع و همه‌جانبه‌ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین ثروت یک جامعه انسان‌های آن جامعه هستند، افزود: جامعه توسعه‌یافته، جامعه‌ای است که انسان‌های آن از نشاط و پویایی لازم برخوردار باشند.

معاون فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه مردم شهرستان بابلسر همکاری خوبی با نیروی انتظامی دارند، بیان داشت: نیروی انتظامی باید با حضور محسوس و نامحسوس خود در مناطق مختلف، فضا را برای قاچاقچیان موادمخدر ناامن کند تا این افراد امکان فعالیت نداشته باشند.

محسن‌پور درباره فعالیت عطاری‌های سطح شهرستان اذعان داشت: تنها عطاری‌هایی اجازه فعالیت دارند که دارای مجوز و پروانه فعالیت باشند.

وی با تاکید به پلمب عطاری‌های غیرمجاز، بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان موظف به نظارت کلیه مواد غذایی و دارویی است و لازم است عطاری‌هایی که داروهای غیرمجاز تجویز می‌کنند به دادگاه معرفی شوند.

معاون فرماندار بابلسر اضافه کرد: با کسی تعارف نداریم و از هرگونه ارائه مواد غذایی غیربهداشتی که سبب به خطر انداختن سلامت شهروندان می‌شود، جلوگیری می‌کنیم.

محسن‌پور در پایان خاطرنشان کرد: مصوبات جلسه برای دستگاه‌های اجرایی الزامی و مدیران موظف به رعایت آن هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز