خبرگزاری کار ایران

مدیرکل گمرکات استان مازندران خبرداد:

رشد ۳۱ درصدی درآمد گمرکات استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۴۴۳

مدیرکل گمرکات استان مازندران از رشد ۳۱ درصدی درآمد گمرکات استان مازندارن در نیمه نخست سال خبرداد.

مدیرکل گمرکات استان مازندران گفت: درآمد گمرکات مازندران در نیمه نخست سال ۹۳، به بیش از ۸۹۲ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد رشد را نشان می دهد.

به گزارش ایلنا از ساری، ابوالقاسم یوسفی نژاد بیان داشت: طی همین مدت ارزش کالاهای غیرنفتی صادراتی از گمرکات مازندران به بیش از ۲۳۸ میلیون و ۹۹۹ هزار دلار رسید.

وی افزود: اقلام عمده کالاهای صادراتی از گمرکات مازندران شامل فرآورده های لبنی ۴۵ درصد، سیمان ۱۷ درصد، سایر کالاهای صنعتی ۱۲ درصد، لوله و پروفیل ۹ درصد و سایر مواد غذایی ۸ درصد از کل ارزش صادرات بوده است.

یوسفی نژاد تصریح کرد: در همین مدت یک میلیون و۱۵۷ هزارتن انواع کالا به کشورهای عراق، ترکمنستان، فدراسیون روسیه، آذربایجان و قزاقستان صادر شد.

مدیرکل گمرکات مازندران اظهار نمود: در این مدت از طریق گمرکات استان مازندران بیش از ۶۹ هزار تن انواع کالا شامل ماشین آلات و بنزین به ارزش بیش از ۸۵ میلیون و ۲۷۲ هزار دلار به مقصد پاکستان، عراق، افغانستان و امارات ترانزیت خارجی گشته است که نسبت به مدت مشابه رشد ۳ درصدی داشته.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز