خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

راه‌اندازی ایستگاه آتش نشانی با هدف ارتقاء ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۳۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از راه اندازی ایستگاه آتش نشانی با هدف ارتقاء ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ایستگاه آتش نشانی با هدف ارتقاء ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی در مراسم آغاز بکار مرکز آتش نشانی شهرک صنعتی بشل سوادکوه که با حضور منصوریان، فرماندار سوادکوه شمالی، برگزار شد، گفت: آموزش نقش مهم و کلیدی در ارائه خدمات مطلوب‌تر به بخش‌های مختلف از جمله صنعت و تولید دارد و از این رو برای تمام نیروهای متولی در حوزه آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، دوره آموزش متمرکز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: به‌طور قطع باید برای شهرک صنعتی بشل که بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان است، ایستگاه آتش نشانی احداثشود تا بتواند به کل شهرک و منطقه، سرویس‌های لازم را ارائه کنند.

سید مصطفی موسوی با اشاره به افزایش ۳دستگاه ماشین آتش نشانی به مجموعه شهرک‌های صنعتی مجهز به ماشین اطفاء حریق در استان بیان داشت: اعتبار خرید این ماشین‌ها، در مجمع عمومی دیده شده است و با خرید آن‌ها، تعداد ماشین‌های آتش نشانی در سطح استان به ۸ دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی هدف از راه اندازی ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را کاهش هزینه‌های جانی و مالی، با کمترین صرف زمان در رسیدن به محل حادثه دانست و تصریح کرد: بدنبال ارتقاء وضعیت ایمنی در بخش تولید و صنعت هستیم.

مدیر اجرایی شهرک صنعتی بشل سوادکوه نیز در این مراسم اظهار داشت: از زمان استقرار ماشین آتش نشانی در این شهرک صنعتی، در راستای کاهش بروز حوادثغیرمترقبه آتش سوزی، امنیت خوبی برقرار شده است.

ابراهیم قدمی گفت: دوره مقدماتی آموزش برای پرسنل آتش نشانی شهرک صنعتی بشل سوادکوه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی دو روزه، پرسنل این مجموعه، آموزش‌های تئوری جانبی حریق، کار با خاموش کننده‌های دستی، شناخت پمپ، کف و کف سازی، عملیات آبرسانی، شناخت آتش و نحوه مقابله با آن‌ها، شناخت و کار با انواع شیلنگ‌های آبرسانی و هورزیل و شناخت تجهیزات و امکانات آتش نشانی را سپری نموده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز