خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تاکید کرد؛

ضرورت شفاف سازی عملکرد بانکها درقبال تولید وصنعت

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۲۹

عملکرد بسیاری از بانکها واقعا جای تقدیر دارد ولی باید بگوییم بعضی از بانکها عملکرد بسیار ضعیفی دارند و در توسعه استان مشارکتی ندارند و ما از آنها گله داریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران از تمامی توان خود برای توسعه استان بخصوص مرکز استان استفاده خواهد کرد و این مهم از تعهدات ما و همه مسئولین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری شهرستان ساری طی سخنانی اظهار داشت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران از تمامی توان خود برای توسعه استان بخصوص مرکز استان استفاده خواهد کرد و این مهم از تعهدات ما و همه مسئولین است.

وی با اشاره به عملکردهای بانکها در استان مازندران تصریح کرد: عملکرد بسیاری از بانکها واقعا جای تقدیر دارد ولی باید بگوییم بعضی از بانکها عملکرد بسیار ضعیفی دارند و در توسعه استان مشارکتی ندارند و ما از آنها گله داریم.

بابایی کارنامی با تأکید بر ضرورت شفاف سازی عملکرد بانکها در استان خاطرنشان کرد: بانکها باید عملکرد خود را برای مردم شفاف سازی نمایند و میزان تسهیلات پرداختی و معوقات خود را ارائه کنند و بگویند چه میزان برای بهبود وضعیت تولید در استان هزینه کرده اند.

وی با اشاره به فرصت خوب ایجاد شده توسط صندوق توسعه ملی افزود: در این مورد نیز بانکها باید گزارش دهند بخصوص در مرکز استان و باید بگویند که تا چه حدی توانسته اند از این فرصت مطلوب به نفع استان و مرکز استان استفاده نمایند البته ما از این روند رضایت نداریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: ۲۹۲ میلیارد تومان اعتبار به بانکهای مازندران ابلاغ گردیده است که ۶۰ میلیارد تومان آن را در کارگروه اشتغال به مرکز استان اختصاص داده ایم که البته صرف طرح های بزرگی برای توسعه مرکز استان خواهد شد.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری استان مازندران در ادامه اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار دستگاه هایی مانند صندوق مهر امام رضا(ع)، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی قرار دارد که باید از این مهم به نحو مطلوب استفاده نماییم.

وی با اشاره به اهمیت بخش تعاون در استان خاطرنشان کرد: چتر حمایتی این اداره کل همیشه بر سر تولیدگران و تعاونی ها قرار دارد و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و از ابتدای سال تا کنون حدود ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک توسعه تعاون به تعاونی ها داده ایم.

بابایی کارنامی در پایان افزود: تعاونی ها باید از ظرفیتهایی از قبیل صندوق ضمانت و سرمایه گزاری تعاون و بیمه تعاون بهترین استفاده را ببرند و ما از آنها می خواهیم در این زمینه مطالعات بیشتری را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز