خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران:

هر خرد جمعی وتصمیم جمعی منشأ خیرات و برکات برای جامعه خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۸۴

تشکیل شورایی به نام کانون که ریشه در رهنمودهای حکیمانه بزرگان کشور ما داشته و دارد را می توان اجرای اصل قانون اساسی و قانون کار جمهوری اسلامی ایران دانست.

نصراله دریابیگی گفت: تشکیل شورایی به نام کانون که ریشه در رهنمودهای حکیمانه بزرگان کشور ما داشته و دارد را می توان اجرای اصل قانون اساسی و قانون کار جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش ایلنا رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران در همایش اعضای هیئت مدیره استان خراسان رضوی که دربابلسربرگزارگردید افزود: کانون بازنشستگان بر اساس ماده ۱۳۴ قانون کار و اجرای آن در جهت استیفای حقوق حقه کارگران عزیز بازنشسته تامین اجتماعی شکل گرفته است.

وی اضافه نمود: امروز به یُمن برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای قانون کار با نظارت وزارت محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای ۲۳ کانون از شهرستان های رامسر تا شرق مازندران یعنی گلوگاه ثبت شده و این نهادها تلاش دارند تا در جهت رفع مشکلات معیشتی، اجتماعی، درمانی، بهداشتی و حقوقی آنها قدم بردارند.

دریابیگی تصریح کرد: پر واضح است این دستاورد از دستاوردهای نظام جمهوری نظام جمهوری اسلامی خصوصاً آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری به حمایت از محرومین، مستضعفین و اقشار کم درآمد می باشد و قدر این نعمت را باید با کار، تلاش و صداقت در جهت احقاق حقوق حقه بازنشستگان دانست و به مطالبات آنان لبیک گفت.

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با انعکاس مشکلات این قشر محروم و مظلوم و ولایت مدار که امتحان خود را در دوران جوانی به حمایت از انقلاب و دوران دفاع مقدس و شکوفائی و استقلال کشور خوب ادا کردند، مسئولین کشورمان در جهت رفع مشکلات آنان از قبیل دستمزد واقعی بر اساس شاخص های دقیق اقتصادی و اجرای ماده ۴۱ قانون کار و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و همچنین اجرای صحیح قانون همسان سازی حقوق آنان که مصوبه مجلس است و در نهایت اجرای صحیح قانون الزام درمان سازمان تامین اجتماعی و خلاصه مطلب رفع مشکلات معیشتی، درمانی و اجتماعی آنان و تقویت سازمان تامین اجتماعی و رفع تبعیض آشکار در سازمان تامین اجتماعی گام های موثری را بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز