خبرگزاری کار ایران

شهردار کیاسر خبر داد:

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه بهسازی ورودی شهر کیاسر

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۹۶

در حال حاضر پروژه بهسازی ورودی شهر کیاسر دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی است. / بزودی بلندترین پرچم ایران در بلند نقطه شهر کیاسر به اهتزار در می آید.

شهردار کیاسر از پیشرفت ۳۰ درصدی روژه بهسازی ورودی شهر کیاسر خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری؛ انتظاری با اشاره به بهبود و بهسازی ورودی پنج کیلومتری شهر کیاسر از سه راه دار پشت تا بخشداری چهاردانگه گفت: در حال حاضر پروژه بهسازی ورودی شهر کیاسر دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی است.

وی از احداثدو باند اتومبیل رو و کالسکه در مسیر ورودی این شهر خبر داد و اظهار داشت: احداثاین پروژه عمرانی سبب رشد و توسعه اقتصادی منطقه چهاردانگه می شود که با جذب توریست و گردشگر در شهرکیاسر شاهد رونق اقتصادی در این منطقه خواهیم بود.

انتظاری افزود: با ساماندهی ورودی شهر کیاسر و زیبا سازی آن مسافرانی که از جاده اصلی مازندران به سمنان سفر می کنند راغب می شوند به سمت شهر کیاسر حرکت کنند و توقف چند ساعته در این شهر سبب ایجاد اشتغالزایی و رونق اقتصادی می شود.

شهردار کیاسر از اجرای عملیات فنداسیون بزرگترین پرچم ایران در شهر کیاسر خبر داد و گفت: بزودی بلندترین پرچم ایران در بلند نقطه شهر کیاسر به اهتزار در می آید.

وی خواستار افزایش اعتبارات تملک دارایی جهت اجرای پروژه های عمرانی برای شهرهای کمتر توسعه یافته و کم درآمد نظیر کیاسر شد و افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم در رفع محرومیت از چهره شهر بیشترگام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز