خبرگزاری کار ایران

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

باید به تشکیل و تقویت تعاونی‌ها کمک کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۶۱

تعاونی ظرف و دالان اشتغال است و باید به تشکیل و تقویت تعاونی‌ها کمک کنیم. / دولت به طور جدی و با کار کارشناسی به دنبال رفع مشکلات جامعه است.

سید حمید کلانتری؛ معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست بررسی مشکلات تعاونی های مازندران با بیان اینکه جمهوری اسلامی وارثایثار و از خودگذشتگی است گفت: کشور ما با توجه به داشتن منابعی مانند نفت و گاز می‌تواند توسعه یافته‌تر از وضع موجود باشد.

به گزارش ایلنا از ساری، کلانتری اظهار داشت: اتاق تعاون و اتحادیه های تعاون به عنوان مجموعه ای از تعاونی ها هستند که از بخش ها توانمند جامعه بشمار می روند و باید با هماهنگی و همدلی کار کنند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معیار تعاونی ها باید به صورت قانونمند باشد گفت: اخلاق مداری باید سرلوحه کار تعاونی ها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی کشور بیکاری است تصریح نمود: باید تعاونی های تشکیل شده را تقویت کنیم چراکه موجب اشتغالزایی می شود.

کلانتری با بیان اینکه مشکل اصلی کشور سوء تدبیر بوده و از منابع آن به درستی استفاده نشده است، گفت: دولت به طور جدی و با کار کارشناسی به دنبال رفع مشکلات جامعه است.

وی با بیان اینکه بیکاری ام‌الفساد است خاطر نشان کرد: تعاونی ظرف و دالان اشتغال است و باید به تشکیل و تقویت تعاونی‌ها کمک کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز