خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس اداره ورزش و جوانان استان:

دارنده مدال طلا بازی های آسیایی به زادگاهش بازگشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۱۳

عادل غلامی ورزشکار آملی تیم ملی والیبال ایران است که توانست مدال طلا بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را بدست آورد.

مراسم استقبال از بازیکن آملی تیم ملی والیبال ایران صبح چهارشنبه در آمل برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آمل، این مراسم صبح امروز با حضور حبیب حسین زادگان ریاست اداره ورزش و جوانان استان مازندران، حاج هاشم جمشید پناه معاونت اداره ورزش و جوانان استان مازندران، محمود ناییج رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل، حسن کوچک زاده رییس هیئت والیبال شهرستان آمل، خسرو ابراهیم زاده رییس شورای شهر آمل، اعضای شورای شهرو جمعی از پیشکسوتان والیبال شهرستان آمل در ورودی شهرستان آمل برگزار شد.

محمود ناییج در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آمل گفت: عادل غلامی ورزشکار آملی تیم ملی والیبال ایران است که توانست مدال طلا بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را بدست آورد.

وی با بیان اینکه عادل غلامی جزو افتخارات ورزش شهرستان آمل محسوب میشود، خاطرنشان کرد: این ورزشکار تنها آملی است که توانست مدال طلا را در بازی های آسیایی اینچئون کسب کند.

ناییج گفت: عادل غلامی، نرجس امام قلی نژاد دو بازیکن آملی بودند که در تیم های ملی والیبال و تفنگ بادی ده متر زنان ایران در این بازی ها حضور داشتند.

وی ادامه داد: علی فرجی که یکی از مربیان خوب بوکس شهرستان آمل محسوب میشود، مربیگری تیم ملی بوکس ایران را در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی برعهده داشت.

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در پایان گفت: امیدوارم روند رو به رشد ورزش آمل در کسب مدال ادامه دار باشد و در آینده شاهد افتخار آفرینی های بیشتری از سوی آملی ها در عرصه های بین المللی ورزش

باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز