خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری:

بهترین راه مقابله با شبیخون و تهاجم فرهنگی تمسک به ثقلین است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۵۵۶

با توجه به این که هجمه های فرهنگی که از سوی دشمنان خانواده ها خصوصا جوانان ما را تهدید می کند بهترین راه مقابله با شبیخون و تهاجم فرهنگی تمسک به ثقلین است.

طالبی؛ مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری در مراسم مسابقات مرحله نیمه نهایی قران کریم که در محل مجتمع پردیس ناجا برگزار شد؛ ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در سالی که از سوی مقام معظم انقلاب به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی مسمی گردیده؛ میزبانی این دوره از مسابقات قرانی را بر عهده بگیریم.

به گزارش ایلنا از ساری؛ وی افزود: مسابقات قران کریم و نهج البلاغه یکی از دستاوردهای مهم فرهنگی شرکت ملی پخش بوده که هر ساله این مسابقات با شکوه خاصی در بین کارکنان و خانواده ها و فرزندران برگزار می شود روبرو هستیم و منطقه ساری نیز از این امر مستثنی نبوده است.
طالبی تصریح نمود: امسال با رشد ۴۰ درصدی شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته در ساری روبرو هستیم که بسی مایه مباهات برای این مجموعه است.
وی تصریح نمود: با توجه به این که هجمه های فرهنگی که از سوی دشمنان خانواده ها خصوصا جوانان ما را تهدید می کند بهترین راه مقابله با شبیخون و تهاجم فرهنگی تمسک به ثقلین یعنی همان دو امانت گرانبهای رسول(ص) قران کریم و عترت هست.
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری در پایان گفت: شرکت ملی پخش در راستای فعالیتهای که در بعد فنی و عملیاتی دارد در بعد فرهنگی نیز رسالت خویش را معطوف به ترویج و نشر فرهنگ غنی قرانی از طریق برگزاری مسابقات قران کریم و نهج البلاغه کرده تا از باب فاستبقو الخیرات و مهجوریت زدایی از ساحت مقدس قران کریم و عترت و همچنین تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری گامی در جهت تشویق و جذب خانواده های این مجموعه در وادی قران کریم و نهج البلاغه و اشنایی با مفاهیم این دو کتاب گرانسنگ و ارزشمند برداشته باشد. که تنها راه عزت و اقتدار مسلمین بازگشت به قران و تمسک به مفاهیم رفیع آن و عمل به آموزه های این معجزه جاوید الهی و میراثگرانسنگ عترت وپیامبر(ص) است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز